  • 291. Data: 2021-04-30 18:49:14
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    W dniu 29.04.2021 o 20:36, Ghost pisze:

    >Szczepienie nie daje tej gwarancji.

    Zaszczepienie sporej większości daje gwarancje istotnego wytłumienia. I
    tylko zaszczepienie.

  • 292. Data: 2021-04-30 18:53:48
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    W dniu 30.04.2021 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik quent x...@x...com ...

    >Ktoś się za to musi zabrać skoro jest konieczność.
    >Wiadomo, że nie Gates osobiście tylko pośrednio przez lobbing, finansowanie
    >ect.
    >Na pohybel faszystom

    Ja myślę, ze faszysta quent to (z)robi, wszystkim znającym się na spiskach
    wiadomo, ze spiskowcy kryją się pod latarnia, krzycząca łapaj złodzieja.

  • 293. Data: 2021-04-30 19:44:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Apr 2021 09:57:01 +0200, t-1

    > Na dodatek jesteś megalomanem.
    > Nie pisałem, że nadajesz się na Furera mogącego o czymkolwiek decydować.
    > Jesteś tylko kandydatem na żarliwego wykonawcę rozkazów.

    Takich co wykonują rozkazy jest wielu, ale tobie oczywiście zupełnie
    przypadkiem przyszła do głowy _eksterminacja_ żydów w obozach
    koncetracyjnych, wprost mówiąc, żyjących ludzi -- choć mnie daleko było do
    takiego stwierdzania, co wynika wprost z kontekstu. Serio, zmień sobie olej
    w misce, albo sobie go po prostu dolej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 294. Data: 2021-04-30 19:46:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Apr 2021 08:17:07 +0200, quent

    > Dla Myjk-a nie ma już ratunku, na szczęście to otwarte forum i czytają
    > to inni, być może nie mający wyrobionej opinii.
    > Bo jak dyskutować z głupcem? Nie da się. Jesteś, trollu zafajdany, tylko
    > pożytecznym idiotą podsuwającym idiotyzmy do prostowania.
    > Do tego co wyżej nawet nie ma jak się odnieść ale śmiało...

    Aha, to było jakieś twoje alterego. Nie wpadłem na to, wybacz. Napiszesz w
    końcu konfederacie, jak ty lub twoja partia ma pomysł na pandemię? Czy jak
    zwykle schowasz głowę w piasek?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 295. Data: 2021-04-30 20:00:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Apr 2021 08:54:53 +0100, ddddddddddddd

    > tak, tak samo jak mogę umrzeć w wyniku braku działań anty-grypowych

    Sprawdź sobie prawdopodobieństwo śmierci w przypadku grypy i covid a
    następnie przestań te rzeczy porównywać.

    > na pewno nie każdy - np. ty mógłbyś być w grupie 1
    > Na pewno nie przy takim poziomie straszenia jak teraz - przypomnij sobie
    > jakie miałeś obawy w marcu 2020 - każdy był dużo bardziej wystraszony i
    > spokojnie mogłoby się to podzielić na 3 równe grupy

    Jestem przekonany że gdyby specjaliści "nie straszyli" to nikt by w 1 i 2
    grupie się nie znalazł. No, może jakby zaczęli umierać na schodach szpitali
    to by się niektórym zaświeciła lampka.

    > i umarli w drodze do domu?

    Nie wiem, nie chodziłem za nimi. Niemniej wielu jednak zmarło, choć grypa
    do której covid porównujesz tego by nie zrobiła w takim natężeniu.

    > nigdy wszyscy nie byliby zaszczepieni, nawet w Chinach tak nie jest i
    > mam nadzieję że tacy jak ty nie zrobią z tego kontynentu Europejskiej
    > Republiki Ludowej

    W chinach mają miliard ludzi, co to zatem znaczy że "nawet w chinach"? Nie
    wspomnęże tam ludzi mają w dupie, w przeciwieństwie do europy. Znacyz ja
    wiem że tobie się wydaje że ludzi nie szanują (a w szczególności takich
    "wolnych" jak ty), ale jak widac każdy ma sówj punkt (nie) widzenia.

    > Nie, w ogóle jak będą chorować. Ja mogę płacić za siebie, a ty za siebie.

    Ale ty (i tobie podobni) nie rozumiesz że szczepienia zmniejszają zakaźność
    i skutki, literalnie zaszczepieni wymagają mniej opieki niż
    niezaszczepieni. To dlaczego ci co się szczepią (robiąc wg ciebie obecnie
    za króliki doświadczalne) mają płacić dodatkowo?

    > nie bo lockdown nic nie daje

    Aha, nic nie daje bo pomimo lockdownu zaczęło brakować łóżek, tlenu,
    respiratorów, ba, trzeba było "zbudować" nowe szpitale. No faktycznie nic
    nie daje.

    > wszyscy szybko zapomnieli dlaczego lockdown był wprowadzany (żeby
    > szpitale wytrzymały),

    Chyba ty.

    > tak samo jak zapominają po co jest szczepionka
    > (narracja zaszczep się bo ochronisz innych przeszła w zaszczep się bo
    > ochronisz siebie a następnie w zaszczep się to lżej przejdziesz) -
    > normalnie Orwell

    Chyba ty.

    > nie, nie mieli ulic pełnych trupów.

    Nie mieli czy nie mieliby? To co się dzieje u nas w szpitalach to jest
    wynik czego?

    > Wykonuję usługi dla NHS i wiem coś o tym

    Konkretnie jakie usługi?

    > Większość mieszkańców wyginęło za to w Szwecji, niektóre stany USA
    > opustoszeją do przyszłego roku itd...

    Z powodu?

    > a przy covidzie się ląduje... często niepotrzebnie. CVD się nie leczy,
    > czeka się na stan ciężki. Służba zdrowia jest niewydolna bo szpitale cvd
    > mają np teraz pojedynczych klientów, a paraliżuje się ją przez blokady i
    > papierologię związaną z kolejnym wirusem

    No tak, czyli spisek jednym słowem.

    > możesz spokojnie emigrować do Chin gdzie państwo o ciebie zadba

    Ty też możesz, tam nie zaszczepią wszsytkich, bo mają ludzi w nosie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 296. Data: 2021-04-30 20:01:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Apr 2021 08:58:50 +0100, ddddddddddddd

    > Tak, już dawno stwierdzono, że lewacy mają wszystkich za idiotów

    Znaczy obecna prawica to lewacy? Weź się zdecyduj.

    > Nie, nie mówią zgodnie. Nie ma żadnej debaty na ten temat, a głosy
    > niezgodne z lewicą są usuwane

    Wyjatki potwierdzają regułę.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 297. Data: 2021-04-30 20:04:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Apr 2021 08:26:12 +0200, quent

    > Serio?
    > Myjk pewnie nie wierzy przy okazji w demokrację, hę?
    > Jakież to żałosne i bezdennie głupie przy okazji.

    Serio i nie ma to nic do władzy jaka panuje.

    > "Wszystko w państwie, nic poza państwem, nic przeciwko państwu".
    > Mussolini przybiłby Myjkowi piątkę.

    Ty klepiesz piątkę z ONR i nie widzisz w tym nic złego.

    > Brednie. Wielu specjalistów otwarcie krytykuje poczynania władzy i ich
    > ekspertów.

    No ale to prawica, której bliżej do konfederacji a nie do lewaków. Wszystko
    ci się kiełbasi.

    > Pierdolenia idioty nie komentuję.

    Pewnie dlatego nic sensownego jeszcze tutaj nie napisałeś.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 298. Data: 2021-04-30 20:10:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Apr 2021 14:49:09 +0200, FEniks

    > No to rzeczywiście mieliście pecha...

    Może to nie pech, tylko po prostu zderzenie taką "osobowością".

    Ja wczoraj pół dnia spędziłem z córka na badaniach klinicznych, córka się
    jeszcze musiała się "zmagać" z holterem przez noc. Z własnej
    nieprzymuszonej woli córka zdecydowała że chce to zrobić, tak dla dobra
    innych. I co, do badań potrzebne 30 osób do grupy kontrolnej a lekarze nie
    mogą zebrać nawet połowy, bo taka to społeczna odpowiedzialność. Wszyscy
    maja w dupie póki sami pomocy nie potrzebują.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 299. Data: 2021-04-30 20:22:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 29 Apr 2021 23:22:28 +0200, Pete

    > To nie ja pisałem, że szczepionki na grypę są robione od 30 lat i są
    > super bezpieczne. Dlaczego więc nie zaszczepiłeś swoje dziecko na
    > wszystko co lata w powietrzu?
    > Brakuje ci konsekwencji.
    > To co, jednak wycofujesz się rakiem.

    Mam ci to napisać drukowanymi? NAJPIERW BYŁO ZA MŁODE NA SZCZEPIONKĘ,
    PÓŹNIEJ NIE BYŁO SZCZEPIONEK NA RYNKU, NIE WSPIMINAJĄC ŻE ABY SIĘ
    ZASZCZEPIĆ TRZEBA BYĆ ZDROWYM. Jak jeszcze czegoś nie rozumiesz, napisz,
    postaram się wyjaśnić.

    > Widzę że pamięć też ci już zawodzi. Pisałem już ci że mam papier na
    > Covid.

    Nic mnie nie zawodzi, za to u ciebie ewidentnie kuleje. Masz papier który
    mówi prawdę albo kłamie. Ja miałem utratę węchu, brak innych objawów mam
    papier a zeń wynika że nie miałem covida, choć prawdopodobnie miałem, bo
    ciotka ma zdewastowane covidem płuca. Także uważaj na siebie, bo jeszcze
    możesz płakać. Szczeólnie że przejście nie wyklucza ponownego zachorowania.

    > Zdarza się. Nie twierdzę że Covid to spisek a ofiary śmiertelne to
    > ściema.
    > Natomiast nie ma żadnej gwarancji że po szczepieniach nie przeszedłby
    > tego podobnie.

    Statystyki poszczepienne (na wielu wcześniejszych szczepionkach) mówią że
    te działają. MAją skutki uboczne ale w ZDECYDOWANEJ WIĘKSZOŚCI spełniają
    swoje działanie. Tylko antyszczepionkowcy, podobnie jak płaskoziemcy, mają
    "odmienne zdanie" -- bo oni jak zwykle wiedzą lepiej od statystyk i
    specjalistów.

    > Elementarne.
    > Szczepionka nie chroni przed wirusem. Ba, osoba zaczepiona może być
    > nosicielem. Szczepienie wprowadza fałszywe wrażenie że jesteśmy odporni.
    > I spowoduje poluzowanie nawyków DDD. Wirus będzie nadal w
    > społeczeństwie. Ludzie nadal będą go przekazywać i nadal będą chorować.

    Czyli jednak masz braki w tym jak działają szczepionki. Doucz się,
    atyszczepionkowcu.

    > Po pierwsze nie napisałem że mi nie pomagają, tylko że ja nie potrzebuję
    > tego wspomagacza. Bez niego świetnie sobie daję radę.

    Proboszcz w "mojej parafii" twierdził tak samo jak ty, nie wierzył i nawet
    z ambobny nawoływał do bojkotu tego "cyrku", bo on nie chorował i w ogóle.
    Jutro pogrzeb, bo się nie wybudził spod respiratora.

    > Chyba w okolicach 6 klasy szkoły powszechnej przeszło mi używanie
    > porównań dotyczących ilorazu IQ, jak widać niektórym zostało na starość.

    To już wiadomo, antyszczepionkowcy sami wszystko wiedzą lepiej sami. Tacy
    oświeceni.

    > Pozostań zatem przy swojej racji. Obyś mnie musiał zweryfikować jej na
    > sobie albo swoich bliskich.
    > Pa.

    Tak samo i ty. Pytanie czy jak wylądujesz jednak pod tlenem, oby nie pod
    respiratorem, to dasz znać i odszczekasz. Bo takich jak ty było już wielu i
    nie odszczekają, bo już nie żyją zwyczajnie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 300. Data: 2021-04-30 20:24:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Apr 2021 08:18:21 +0200, quent

    > Szczepienie nie daje tej gwarancji.

    Po raz kolejny, weź doczytaj jak działają szczepionki w świetle szczepiania
    zbiorowego. Bo cały problem i ta dyskusja (z antyszczepionkowcami) wynika z
    tego, że tego po prostu nie wiesz, lub nie rozumiesz.

    --
    Pozdor
    Myjk