  • 1. Data: 2021-04-22 19:36:45
    Temat: czy pierwszy pokos już był?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=6oPL03p8UjA

    Ciągnie wilka do OBI?

    wpisujcie miasta

    --
    Piter

    głupi lubi robotę a robota głupiego

  • 2. Data: 2021-04-23 15:01:26
    Temat: Re: czy pierwszy pokos już był?
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 22.04.2021 o 19:36, PiteR pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=6oPL03p8UjA
    >
    > Ciągnie wilka do OBI?
    >
    > wpisujcie miasta

    ROTFL :DDD

    Ciekawe czy kiedyś zrobią symulator sr*nia :D

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 3. Data: 2021-04-26 09:05:14
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 22.04.2021 o 19:36, PiteR pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=6oPL03p8UjA
    >
    > Ciągnie wilka do OBI?
    >
    > wpisujcie miasta

    Był i to w REALU :-D
    Nie zrobiłem jednak jeszcze wertykulacji po zimie.
    Nie chciało mi się.
    Zwykle o tej porze mam już to za sobą :-/

  • 4. Data: 2021-04-28 00:40:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s65on9$ass$1@gioia.aioe.org>
    user quent pisze tak:

    > Był i to w REALU :-D
    > Nie zrobiłem jednak jeszcze wertykulacji po zimie.
    > Nie chciało mi się.
    > Zwykle o tej porze mam już to za sobą :-/

    Zagadka. Co dziś za zawiniątko przyniosła koleżanka do pracy?

    wpisujcie miasta

    --
    Piter

    mind the gap

  • 5. Data: 2021-04-28 09:38:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 28 kwietnia 2021 o 00:40:09 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:s65on9$ass$1...@gioia.aioe.org>

    > Zagadka. Co dziś za zawiniątko przyniosła koleżanka do pracy?

> [...]
    Wyskrobała się i babka zapakowała jej z wieszakiem w reklamówkę z zabki. Co wygrałem?

  • 6. Data: 2021-04-28 16:00:18
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-04-28 o 09:38, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > Wyskrobała się i babka zapakowała jej z wieszakiem w reklamówkę z zabki.
    boisz sie kobiet, prawda? wulgaryzmami grasz macho ;-)))
    >Co wygrałem?
    skok do dołu z wapnem ;-)))

    --
    Runt

  • 7. Data: 2021-04-29 08:16:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:7f426736-481c-42a8-9bb4-4e5ac82d3506n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Wyskrobała się i babka zapakowała jej z wieszakiem w reklamówkę z
    > zabki. Co wygrałem?

    wakacje w Ułan Bator ;)

    nie

    zagadka nierozwiązana

    wpisujcie miasta

    --
    Piter

  • 8. Data: 2021-04-30 15:42:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 28 kwietnia 2021 o 16:00:19 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    >

    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Zgadleś pizdziak vel runt dziura w dupie. Samoobsługowo to załatw. Skok z trzeciego
    piętra na beton na głowke też byłby wskazany.

  • 9. Data: 2021-04-30 18:10:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAD1B49FC7A482PanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > in <news:7f426736-481c-42a8-9bb4-4e5ac82d3506n@googlegr
    oups.com>

    > wakacje w Ułan Bator ;)
    >
    > nie
    >
    > zagadka nierozwiązana
    >
    > wpisujcie miasta

    dobra powiem wam.

    W zawiniątku był przyniesiony do ostrzenia
    nóż od kosiarki.

    och jaki ostry teraz, och jaki błyszczący
    nie mogę się doczekać soboty.

    Zbudzę wszystkich o 9oo w promieniu 2km moją zjebaną szajbą.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 10. Data: 2021-04-30 23:59:32
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-04-30 o 15:42, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:

    > Zgadleś
    no to zenusiu do roboty! w tv będziesz! ;-)))
    > pizdziak
    jak tam twoja łechtaczka, wciąż ropieje? czyżby pies hanssa cię zaraził
    syfem? ;-)))
    >vel runt
    c-vel zenus c-vel zenus ;-)))
    >dziura w dupie.
    zenusiu, jak się miewa twoja rozwalona przez zasłużonych nazistów
    asshole? ;-)))
    >Samoobsługowo to załatw.
    zenusiu, mastrurbujesz się? aj waj! aj waj! ;-)))
    >Skok z trzeciego piętra na beton na głowke też byłby wskazany.
    no to zenusiu do roboty! w tvp będziesz.
    rodzina się będzie cieszyć! ;-)))

    --
    Runt