    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 2 May 2021 16:51:17 -0700 (PDT)
    <sluqrid6jndg$.dlg@myjk.org> <60872521$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <16wxo646hhig9$.dlg@myjk.org> <60884550$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <a22mb5v3ufhn$.dlg@myjk.org>
    <60893eb4$1$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <1l0iq9dfdx6fc$.dlg@myjk.org> <6089a180$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2wlccxfsw8$.dlg@myjk.org> <608b252b$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org> <608e77a2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <1w39oa61amu4u$.dlg@myjk.org> <608e9c10$4$519$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 2 maja 2021 o 14:33:23 UTC+2 Pete napisał(a):

    > Pieprzysz.
    > Pierwsza z rzędu. Nie dziękuj.
    >
    > https://www.gdziepolek.
    > pl/produkty/95340/vaxigrip-tetra-przeciw-grypie-inie
    kcja/apteki
> [...]
    > 2. Osoba zaszczepiona nie może być nosicielem.
    > 3. Wirus zniknie całkowicie ze społeczeństwa
    > 4. Ludzie już nie będą go przekazywać i już nie będą chorować.
    > Tak. Był zaszczepiony, zachorował, wylądował w szpitalu, zmarł dzień po
    > wpisaniu ze szpitala.
    > To są ogólnie znane fakty.
    > Tupnij jeszcze nóżką.
    > Ja żadnych pieniędzy od ciebie nie chce. Więc ten argument sobie
    > zachował dla swojej rodziny, na zdaje się przy tej okazji narzekałeś że
    > musisz płacić za ich lekarstwa.
    > Ale których faktach? Ruchu dla ciebie niewygodnych czy tych z oficjalnej

    Mógłbyś omówić pkt 3 i 4 na przykładzie grypy Hiszpanki albo z bliższych czasów grypy
    Hongkong. Z czasów odleglejszych ospa prawdziwa. Wszystkie te pandemię były wirusowe.
    Wszystkie wyhamowały bez specjalnej ingerencji medyków. A następnie praktycznie
    zaniknęły. Ludzie przestali przekazywać sobie tamte wirusy. Są i wirusy które pomimo
    szczepień nie zaniknęły. Wirus polio jest utrzymywany w ryzach dzięki szczepieniom.
    Ale i tak odnotowuje się rocznie pewna niewielka ilość zachorowań na polio.