  • 1. Data: 2024-04-21 00:09:28
    Temat: Jeszcze raz: Domek na działce, zabezpieczenie tynku
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Coraz częściej dzieje się tak, że na Chmurce mam w wysłanych post, ale go
    nie widać.
    Albo widzę odpowiedzi do niewidocznych postów.

    Ponawiam post z 2024-04-17 22:04:22, może teraz się ukaże:

    Jest sobie niedawno nabyta działka razem z domkiem.
    Mówimy o ścianach zewnętrznych, ne w środku.
    Domek ów jest tynkowany, tynk prawdopodobnie wapienny. Są pęknięcia,
    odpryski. Tynk dość krzywy - znaczy nierówno nałożony.

    Zadanie: zabezpieczyć tynk, uzupełnić ubytki, zaszpachlować = wyrównać
    ściany i zamalować aktualny złośliwie żółty ;) kolor ciemną farbą kryjącą
    (starsza osoba, problem ze wzrokiem - kolor dla niej bardzo agresywny,
    mówi, że wręcz ją fizycznie boli, jak patrzy).

    Zabepieczenie przed dalszym pękaniem to pewnie jakiś grunt? Jest coś
    takiego odpowiedniego na zewnątrz?
    Ubytki i szpoachlowanie: coś na bazie cementu, czy gotowe kleje, np pod
    płytki?

    Jaka farba kryjąca? Coś na bazie żywicy?
    Czy może osobno: najpierw farba kryjąca, a potem kolejna warstwa
    zabezpieczająca?

    Czy może lepiej dać ze 2 cm styropian/styrodur na to siatkę i nowy tynk?
    Styro tylko jako wyrównanie,izolacja termiczna jest niepotrzebna.

    Ważne są niskie koszty, bo osoba ma małą rentę.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2024-04-21 14:12:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu 21.04.2024 o 00:09, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Coraz częściej dzieje się tak, że na Chmurce mam w wysłanych post, ale go
    > nie widać.
    > Albo widzę odpowiedzi do niewidocznych postów.

    Jak coś wysyłam to musze 2 razy, za pierwszym nie dochodzi :>

    L.

  • 3. Data: 2024-04-21 19:36:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 21.04.2024 o 14:12, Lisciasty pisze:

    > Jak coś wysyłam to musze 2 razy, za pierwszym nie dochodzi :>

    Było... TB?
    "Zawsze żądaj uwierzytelnienia podczas łączenia z serwerem"

    Robert

  • 4. Data: 2024-04-22 09:53:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Było... TB?
    > "Zawsze żądaj uwierzytelnienia podczas łączenia z serwerem"
    >
    > Robert

    O dzięki nie wiedziałem o tym :>

    L.

  • 5. Data: 2024-04-22 11:38:48
    Od: jn <j...@m...invalid>

> [...]
    > nie widać.
    > Albo widzę odpowiedzi do niewidocznych postów.
    >
    > Ponawiam post z 2024-04-17 22:04:22, może teraz się ukaże:

    Nie tylko TB ma problem.
    Widzę Twoje wiadomości z 17 i 21 kwietnia.

  • 6. Data: 2024-04-22 15:49:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    jn pisze:

> [...]

    Nieboszczka neostrada miała tak, że *każda* wiadomość tam wysłana
    ukazywała się z opóźnienim kilku do nawet kilkudziesięciu sekund.
    Ale *od razu* była przekazywana do innych serwerów -- i tam ją było
    widać. Tyle że tam zdaje się serwerem nie był INN, tylko coś INNego.

    > Nie tylko TB ma problem.
    > Widzę Twoje wiadomości z 17 i 21 kwietnia.

    Mam wrażenie, że problem dotyczy każdego "nowoczesnego" czytnika,
    który nie zaczyna od samego pobrania nagłówków, ale chce ciągnąć
    od razu całe wiadomości. Oldskulowe czytniki (slrn, tin) nie mają
    tego problemu. Ta nowoczesność była nawet fajna, ale dwadzieścia
    lat temu, jak ludzie mieli dostęp wdzwaniany. Lokalna kopia była
    w cenie. Dzisiaj nie wiem po co takie rzeczy implementować. To
    znaczy wiem po co cache przy dostępie do poczty przez IMAP (który
    też był projektowany bez tego), ale małpowanie w NNTP rozwiązań
    z SMTP jawi mi się jako słaby pomysł.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2024-04-28 11:26:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrnv2cqmj.83ll.jaros@falcon.lasek.waw.pl>

    https://ibb.co/6y8cgWy
    https://ibb.co/gMW1Y9V

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne