  • 401. Data: 2021-05-03 11:31:15
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 17:00 you wrote:

    > Statystyczny. To, że ktoś dostał zawału wychodząc z domu po chleb,
    > nie oznacza, że wychodzenie z domu po chleb jest przyczyną zawałów.

    Statystyka to takie piękne słowo wytrych.
    Niewygodnie jest napisać że po podaniu szczepionki możesz umrzeć. Lepiej
    powiedzieć że statystycznie szczepionka jest niegroźna.

    > Nie będę taka, tu masz chyba najnowsze zestawienie NOP-ów po
    > szczepieniu p-covid:
    > https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,
    > zgony-i-zakrzepica-po-szczepieniu-na-covid-19--nowe-
    dane,artykul,
    > 64377930.html Zgony były, ale z różnych powodów, nie zawsze
    > dokładnie opisanych, więc pewności nie ma, że każdy z tych zgonów
    > jest wynikiem podania szczepionki.

    Ja nie wierzę, że każdy zgon osoby zaszczepionej jest zgłaszany jako
    NOP.

    A to że zakrzepica jest powodowana podaniem szczepionki to już jest fakt
    uznany przez regulatora.

    --
    Pete

  • 402. Data: 2021-05-03 11:32:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 02.05.2021 17:35 you wrote:

    > Sun, 02 May 2021 13:49:26 +0200, Pete
    > I nagle wierzysz w raport, choć chwilę wcześniej twierdzisz że rządy
    > manipulują i w ogóle są złe bo mądrych ludzi zmuszają do głupich
    > rzeczy. No jak nic, typowy płaskoziemca -- argumenty są prawdziwe
    > tylko gdy pazują do odpowiedniej (płaskoziemskiej czy innej
    > antyszczepionkowej) tezy.

    Spieprzaj dziadu.

    --
    Pete

  • 403. Data: 2021-05-03 11:37:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 18:49, Myjk pisze:
    > Sat, 1 May 2021 10:53:47 +0100, ddddddddddddd

    > Nie od (statniego) roku, tylko w skali roku. Grypa jest od dawna i bilans
    > jest znany. Zestaw zatem grypę z covid, uwzglęnij że jest lockdown,
    > "zabeznieczenia", izolacje i wyciągnij wnioski. Sam.

    ale z czego? z tego, że sparaliżowano służbę zdrowia lockdownem? że
    wielu ludzi się nie leczy, a wielu na leczenie (z dowolnego powodu)
    trafiło przez lockdown za późno?

    > Co ty z tą partią... przecież to się dzieje na całym świecie.

    Nie na całym, ale w dużej części. Tak samo jak na całym świecie świruje
    się i wykreśla się słowo czarny czy zmienia nazwy w dyskach twardych, bo
    jeszcze nie obrażają białych

    > Raczej przez brak szczepień.

    > Nie był, bo skala była inna. Dlatego wróć do pierwszego akapitu, a
    > następnie napisz jakie ci wnioski wyszły.

    A no właśnie. W UK w ciągu ostatnich 50 lat spora część miałą wyższą
    śmiertelność niż 2020. Były gorsze plagi, tylko tym się nikt nie brandzlował

    > Dbają bardziej, ja się cieszę że żyjemy w europie i jesteśmy w unii, która
    > co prawda biurokratyczna, ale dzięki niej się znacznie poprawia jakość
    > życia (vide naciski aby poprawiać chociażby jakość powietrza), a nie spada.

    Na szczęście powietrze wie, że Chin mu nie wolno opuścić ;)

    > Po raz enty, ludzie są szczepieni od parunastu lat, a ty dalej kitujesz o
    > królikach doświadczalnych.

    tak, tą szczepionką wynaleziono kilkanaście lat temu, dlatego jest w
    fazie testów do 2023 ;)

    > Ojtam witamina D, amantadyna to dopiero leczy.

    tylko przetestowane szczepionki w fazie testów nas uratują

    > Linki do info z innych lat? Co znaczy sparaliżowane, do tego stopnia że
    > brakowało dla ludzi tlenu, respiratorów?

    Nie, nie będę teraz tego szukał. Miałem linki - ale w ciągu tygodnia-
    dwóch informacje są usuwane

    > Oczywiście, to wszystko światowy spisek. Napisz zatem kto za to odpowiada
    > skoro taki oświecony newsami jesteś, żydzi, masoni, reptilianie?

    tego się pewnie nigdy nie dowiemy, wielu jest to na rękę (nie mówię o
    depopulacji, bo nie sądzę aby to było celem, mówię o łagodnym przejściu
    kryzysu i transferach majątku)

    > Jak wyżej. To nie jest problem polski, tylko świata.

    no tak, cała ta szopka została uruchomiona w wielu krajach

    > No to faktycznie jesteś dobrze poinformowany, w ich sprzęcie.

    ty widzę masz więcej doświadczenia, więc się nim podziel. Nie napisałem
    że wiem więcej, napisałem tylko że tam bywam - ze względu na pracę dość
    często - i widzę jak duża część służby zdrowia jest niewykorzystana, bo
    zabroniono im pracować

    > Światowy biznes, no dobra, to ponownie, kto za to odpowiada w skali
    > światowej, któ był taki cwany że zmanipulował (opłacił?) zdecydowaną
    > większość specjalistów, lekarzy itd.

    to nie jest większość. To jest większość pokazywanych w mediach. To, że
    w 95% media są ze sobą powiązane, to chyba już jakiś czas temu przestało
    być teorią spiskową

    i ile im zapłacił że żaden jeszcze nie
    > puścił pary z gęby. A może puścił ale już zmarł na covid?

    za 1mln sam znajdę Ci specjalistę z odpowiednim tytułem doktorskim,
    który powie co zechcesz w TV (milion, bo i ja muszę na tym zarobić)

    > Z twojej teorii wynika że cały świat jest totalitarny. Musisz się zatem na
    > Księżyc wystrzelić, albo na Marsa.

    Nie, nie muszę. Floryda zakazała wymogu paszportów polsatu, texas też
    żyje normalnie - mimo wszystko nadal podłączone do socjalistycznej
    kroplówki. Ale na pewno najbliższe lata pokażą wolne kraje - choć main
    stream o tym nie powie.

    Lukasz

  • 404. Data: 2021-05-03 11:43:03
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 16:52 you wrote:

    > Wiem. Ale informacja o każdej szczepionce jest w książeczce
    > szczepień dziecka - nazwa, seria, data wykonania szczepienia.
    > Dziwne, że o tym nie wiesz.

    Najpierw piszesz, że na szczepionce są robótkach gdzie zgłaszać NOP. A
    teraz piszesz o dacie szczepienia. Błądzić jest rzeczą ludzką, ale nie,
    wycofujesz się rakiem i zmieniasz temat.

    > Nie, nie widzę. Podajesz stronę dotyczącą szczepień przeciw covid. A
    > na wszelki wypadek, może się kiedyś przydać:
    > http://www.urpl.gov.
    > pl/pl/produkty-lecznicze/monitorowanie-bezpiecze%C5%
    84stwa-lek%C3%B3w

    Przeczytałaś w ogóle co tam jest napisane?

    Cyt:
    Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2010/84/UE z dnia 15
    grudnia 2010 r. zmieniającej - w zakresie nadzoru nad bezpieczeństwem
    farmakoterapii - dyrektywę 2001/83/WE w sprawie wspólnotowego kodeksu
    odnoszącego się do produktów leczniczych stosowanych u ludzi pacjenci,
    ich przedstawiciele ustawowi i opiekunowie faktyczni, zyskali
    uprawnienia do bezpośredniego zgłaszania niepożądanych działań produktów
    leczniczych (zwanych dalej ,,ndl"), których doświadczyli lub które
    obserwowali u osób trzecich.

    Do tej pory ważne z prawnego punktu widzenia były jedynie opisy
    przypadków potwierdzone przez fachowego pracownika opieki zdrowotnej.

    Koniec cytatu

    Teraz możesz sobie zgłaszać do woli. 10 lat temu mogłam co najwyżej
    pocałować lekarza w d...

    > http://www.urpl.gov.pl/pl
    > Myśmy nie mieli takiego przypadku.

    Chwila moment. Chwaliłaś się że interesujesz się co wstrzykujesz swoim
    dzieciom.

    Wymagasz też tego ode mnie, więc sądzę że od najbliższych wymagasz tych
    samych norm.

    > Poza tym ojciec moich dzieci nie wypisuje takich rzeczy w
    > internecie. Jeśliby chciał coś napisać o szczepieniach naszych
    > dzieci, to z pewnością najpierw zapytałby mnie o szczegóły.

    Znaczy że nic nie wie o szczepionkach które podajesz dzieciom. A może
    miałoby inne zdanie ale nawet go o to nie zapytałaś?

    Więc z łaski swojej zacznij egzekwować swoje normy wśród najbliższych
    (nie zapomnij regularnie weryfikować czy czegoś nie zapomniał) a ode
    mnie się odstosunkuj w tym temacie.

    --
    Pete

  • 405. Data: 2021-05-03 11:46:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 18:41 you wrote:

    > ? Czyli to nie Ty pisałeś o zgonach po szczepieniu przeciw covid?

    W tym podwątku nie przypominam sobie.

    --
    Pete

  • 406. Data: 2021-05-03 11:48:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 02.05.2021 17:24 you wrote:

    > Sun, 02 May 2021 14:28:38 +0200, Pete
    > Sam jak zwykle pieprzysz, bo po raz kolejny nie ogarniasz jak
    > działają szczepionki. Literalnie, na cholerę mi i mojemu dziecku
    > szczepienie po sezonie grypowym?

    Zaczynasz gadać jak człowiek a nie leming.
    Na cholerę mi szczepienie na Covid po sezonie?

    A z resztą głupot nie ma sensu dyskutować.

    --
    Pete

  • 407. Data: 2021-05-03 11:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Dzięki, że chociaż jeden dał mi prawo do samodzielnej decyzji w
    > sprawie szczepienia.
    >
    > I tylko o to mi chodzi.

    NA TEN MOMENT nie widze zadnych przeciwskazań.
    Szczepionki wykazuja swoja skutecznosc, nie wykazuja skutków ubocznych
    (pomijam pojedyncze przypadki z powodów o ktorych rozmawialismy),
    chetnych do szczepienia jest nadal duzo duzo wiecej niz szczepionek
    wiec jaki sens miałoby zmuszanie?

    Jezeli sytuacja sie odwroci i bedzie widac ze szczepionek jest nadmiar
    a ilosc zaszczepionych jest zbyt mała do ograniczenia pandemii to wtedy
    mozna rozmawiac o innych uwarunkowaniach.

    Ale na ten moment nie widze sensu zmuszania kogokolwiek do szczepienia.

    Zawsze mozna dac marchewke zamiast kija - za 500zł ten naród zniesie
    duzo wiecej niz jedno szczepienie ;-DDDD,

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 409. Data: 2021-05-03 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > to dlaczego nie podaje jej się na początku, tylko czeka do
    > pogorszenia stanu- żeby nie było już jak pomóc? Właśnie tego mi
    > brakuje - jest tylko jedno rozwiązanie: szczepimy, nie próbujemy
    > pomóc inaczej. tylko nowa szczepionka co sezon uratuje wam życie.

    Zgadzam sie z toba ze brak badan na ten temat to wielkie zaniedbanie.
    Zwłaszcza ze podobno rozpoczecie badan opozniło się o kilka miesiecy bo
    w ministerstwie wstrzymywany był grant na te badania.

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/badania-na
    d-amantadyna-
    rozpoczete-czekaly-rok-na-kilka-milionow-zlotych-gra
    ntu/q7ezyzt

    Jebane 6,5mln... 1/11 Sasina...

    Ale czy to dowodzi celowego działania czy niekompetencji?
    Nigdy nie zrozumiem dlaczego szpitale tymczasowe zaczeto organizowac w
    pazdzierniku jak ludzie zaczeli umierac na potege a nie w czerwcu...
    W Poznaniu szpital tymczasowy oddano do uzytku w połowie grudnia i to
    tylko na cwierc gwizdka.
    W Połowie GRUDNIA! Czyli wtedy kiedy pierwsza fala zachorowań i zgonów
    juz sie konczyła...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 408. Data: 2021-05-03 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > nie wiem czy komuś amantadyna w leczeniu cvd zaszkodziła. A jeśli
    > nie, to nie wiem dlaczego jeszcze nikt jednoznacznie nie
    > odpowiedział czy choć części pomaga. skuteczność "szczepionki"
    > sprawdzamy, to i ten lek powinien być dawno sprawdzony

    Jest sprawdzany, na dniach maja sie ukazac wyniki badan.
    Aczkolwiek zgadzam sie ze duzo za pozno.

    Na razie natomiast okazało sie ze historie które opowiada dr Bodnar a
    propos sukcesów swojego leczenia lekko mijaja sie z prawda (mowiac
    delikatnie).
    Nie zgadzaja sie ani liczby pacjentów ani recept, pierwsze hurra
    optymistyczne reklamowanie sie rozpoczał juz po wypisaniu niewielkiej
    ilosci recept...

    Poczytaj wyniki dziennikarskiego sledztwa bodaj z RMFu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 410. Data: 2021-05-03 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Ja nie wierzę, że każdy zgon osoby zaszczepionej jest zgłaszany jako
    > NOP.

    A wierzysz w to ze kazdy zgon spowodowany przez covid jest poprawnie
    raportowany?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,