  • 381. Data: 2021-05-02 17:00:00
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Skoro tak ufasz oficjalnej propagandzie, to sam sobie znajdź
    > oficjalną propagandę na oficjalnej stronie za pomocą oficjalnej
    > wyszukiwarki.
    >
    > Ja nie podaje danych z podziemia tylko rządowy raport

    Na razie podałes liczbe.
    Nie podałes zadnego raportu...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 382. Data: 2021-05-02 17:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Pieprzysz.
    > Pierwsza z rzędu. Nie dziękuj.
    >
    > https://www.gdziepolek.
    > pl/produkty/95340/vaxigrip-tetra-przeciw-grypie-inie
    kcja/apteki

    Moze teraz sa.
    W czasie sezonu szczepien grypowych nie było.
    W co drugiej aptece wisiała kartka ze szczepionek nie mamy i zapisów
    nie przyjmujemy. Szukałem dla rodzxiny i nie znalazłem.
    Dodatkowa trudnoscia był fakt ze lekarz wystawiajac recepte chciał
    wystawic tylko na jeden rodzaj.
    I jak juz gdzies jakims cudem znalazła sie szczepionka w aptece to
    jeszcze rtrzeba było miec odpowiednia recepte. Absurd.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 383. Data: 2021-05-02 17:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > W Izraelu badają, w UE badają, nie, nic się nie dzieje.
    >
    > Przecież do tej pory nie ma żadnych groźnych NOP po szczepieniu.
    > Jak to się mówi? Dotychczas nie stwierdzono zależności pomiędzy
    > przypadkami _______ (wpisać dowolne) a szczepionką C19.
    >
    > No i przez litość nie wspomnę, że partie radzieckiego sputnika
    > zawierały aktywnego wirusa C19.

    Ja sie na temat radzieckiej szczepionki nie wypowiadam.
    Ruskom nie ufam, mogli w labach przewalic co chcieli i ich szczepionką
    nie chciałbym sie zaszczepić.
    Nie da sie porownac ich wiarygodnosci z rynkiem europejskim.

    > Ja sobie poczekam na wynik tego eksperymentu medycznego na wielką
    > skalę wraz z omówieniem za i przeciw.

    Ale przeciez masz prawo.
    Masz nawet prawo sie obawiac.
    Tylko przykładaj odpowiednia miare do zjawisk.
    Duzo wieksze zagrozenie zakrzepica powodujesz np prowadzac niezdrowy
    tryb zycia, nie urpawiajac sportu niz przyjmujac szczepionke, nawet
    jezeli przyjmiemy ze rzeczywiście kazdy zdiagnozowany przypadek był
    powikłaniem po szczepionce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 384. Data: 2021-05-02 17:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > No chwila. Nie rozumiem. Zapalenie mięśnia po podaniu szczepionki
    > zdrowym ludziska jaki ma związek ze zwiększoną zapadalnością na
    > zapalenie mięśnia w związku z chorobą?
    >
    > Zapewne taki że podanie szczepionki powoduje takie same rewolucje
    > jak zachorowanie.
    >
    > No nie mogli się lepiej podłożyć.

    Zaczynam miec wrazenie ze ty naprawde jestes antyszczepionkowcem NIE BO
    NIE...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 385. Data: 2021-05-02 17:00:24
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.05.2021 o 13:38, Pete pisze:
    > No chwila. Nie rozumiem. Zapalenie mięśnia po podaniu szczepionki
    > zdrowym ludziska jaki ma związek ze zwiększoną zapadalnością na
    > zapalenie mięśnia w związku z chorobą?

    Statystyczny. To, że ktoś dostał zawału wychodząc z domu po chleb, nie
    oznacza, że wychodzenie z domu po chleb jest przyczyną zawałów.

    Nie będę taka, tu masz chyba najnowsze zestawienie NOP-ów po szczepieniu
    p-covid:

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce,zgo
    ny-i-zakrzepica-po-szczepieniu-na-covid-19--nowe-dan
    e,artykul,64377930.html

    Zgony były, ale z różnych powodów, nie zawsze dokładnie opisanych, więc
    pewności nie ma, że każdy z tych zgonów jest wynikiem podania szczepionki.

    --
    Ewa

  • 386. Data: 2021-05-02 17:01:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 15:09:07 +0200, Pete

    > A ile osób umarło bez wpisywania tego w statystykę?

    Wg twojego lemingowego antyszczepionkowego mniemania, to pewnie wszyscy!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 387. Data: 2021-05-02 17:24:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 14:28:38 +0200, Pete

    > Pieprzysz.
    > Pierwsza z rzędu. Nie dziękuj.

    Sam jak zwykle pieprzysz, bo po raz kolejny nie ogarniasz jak działają
    szczepionki. Literalnie, na cholerę mi i mojemu dziecku szczepienie po
    sezonie grypowym?

    > Wkrótce społeczeństwo celem ochrony twojego zdrowia i oszczędności w
    > służbie zdrowia, zafunduje ci zakaz zakupu i spożycia cukru i produktów
    > zawierających cukier, alkoholu, tytoniu, tłuszczu i produktów
    > zawierających tłuszcz.

    Niewykluczone, sprawdź sobie jak działa akcyza na używki wszelakie,
    przestaniesz się dziwić. Tak samo działają wszelkie normy dot. jakości wody
    czy powietrza działają. Ja wiem że to trudne do ogarnięcia że podlegasz pod
    te wszystkie elementy, a "drażnią" cię szczepionki bo masz jakieś przykre
    doświadczenia, choć być może, mimo tych przykrych doświadczeń, twoje
    dziecko jeszcze w ogóle żyje. Bo jakbyś dostał kompletnie wolną rękę, to
    nie tylko twoje dziecko by życie straciło. Dlatego sprawdź sobie co się
    działo w społeczeństwie jak szczepionek nie było i przestań w końcu bzdury
    wypisywać.

    > Zaczyna się od małych kroczków a kończy się tym co jest już teraz w
    > Chinach. Każdy obywatel zbiera punkty. I nie tylko za szczepionki. Ale
    > za donoszenie, zachowanie zgodne z linią partii itp itd.
    > I trzeba uzbierać potrzebną ilość punktów żeby móc coś załatwić w
    > urzędzie. Albo wyjechać do innego miasta. Albo kupić mieszkanie. Albo...
    > Ale tylko jednostka o móżdżku wielkości ziarna fasoli łyka okrągłe hasła
    > o wspólnym dobru, zdrowiu i szczęśliwości.
    > A potem dadzą takim karabin w rękę i każą strzelać do opornych.

    Fajny bełkocik, i znowu nie wiem czy się śmiać czy płakać. Napisał wielki
    oświecony, niepodległy i niezależny. LOL

    > Za to to wiesz najlepiej. Wyszkolili cię statystycy i specjaliści.

    Nikt mnie nie szkolił, bo ja z innej dziedziny. Ja tylko analizuję ŚWIATOWE
    statystyki. A jak ty twierdizsz że cały świat jest zmanipulowany i opłacany
    to weź się idź pochlastaj, bo życie w takim świecie dla takich oświeconych
    jak ty to musi być katorga.

    > Szkoda tylko że przy okazji wycięli ci z mózgu kawałek odpowiedzialny za
    > samodzielne myślenie.

    Oni to znaczy kto, żydzi, masoni czy reptilianie?

    > Uwaga uwaga. Niniejszym ogłaszam, że idiota Myjk twierdzi że:
    > 1. Szczepionka całkowicie chroni przed wirusem
    > 2. Osoba zaszczepiona nie może być nosicielem.
    > 3. Wirus zniknie całkowicie ze społeczeństwa
    > 4. Ludzie już nie będą go przekazywać i już nie będą chorować.

    Ponownie, naucz się czytać, a najlepiej czytać ze zrozumieniem, bo
    ewidentnie masz z tym problem. Stąd niewykluczone twoje zmagania z
    wszelkimi tematami.

    > Tak. Był zaszczepiony, zachorował, wylądował w szpitalu, zmarł dzień po
    > wpisaniu ze szpitala.
    > To są ogólnie znane fakty.

    To że zmarł po zaszczepieniu nie znaczy że zmarł z powodu szczepionki, w
    przeciwieństwie do "mojego" proboszcza, który będąc takim samym dzbanem jak
    ty twierdzącym że covid to bajka dla idiotów, szczepionki są dla lemingów,
    nie zaszczepił się, zachorował i zmarł na epidemię której, jak twierdził,
    nie ma i że to spisek. No ale oczywiście antyszczepionkowiec podobnie jak
    płaskoziemca swoje wie najlepiej i będzie wpierać że większość to tępe
    lemingi a on jest, jako jeden z nielicznych, oświecony.

    > Tupnij jeszcze nóżką.

    Szkoda mi nogi na takich jak ty.

    > Ja żadnych pieniędzy od ciebie nie chce. Więc ten argument sobie
    > zachował dla swojej rodziny, na zdaje się przy tej okazji narzekałeś że
    > musisz płacić za ich lekarstwa.

    Nie chcesz, ale jak pójdziesz na łóżko w szpitalu, to weźmiesz z
    publicznych i nawet się nie zająkniesz że chcesz sam płącić za swoją
    głupotę.

    > Ale których faktach? Ruchu dla ciebie niewygodnych czy tych z oficjalnej
    > narracji?

    Po raz kolejny, twierdzisz uparcie że szczepionka która jest testowana od
    20 lat to nowość zagrażająca życiu? Twierdzisz że szczepionki obowiązkowe
    chroniące przed chorobami które przed szczepionkami zabijały setki, tysiące
    ludzi to bzdury, bo naturalnie byśmy sobie z tym poradzili?

    > Jesteś przypadkiem beznadziejnym.

    Czyli twierdzisz że ruch antyszczepionkowy nie powstał na fali opłaconego
    idioty który przyznał się do tego, że miał zdyskredytować szczepionki,
    dodatkowo zostało mu udowodnione manipulowanie badaniami i wynikami?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 388. Data: 2021-05-02 17:35:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 13:49:26 +0200, Pete

    > Skoro tak ufasz oficjalnej propagandzie, to sam sobie znajdź oficjalną
    > propagandę na oficjalnej stronie za pomocą oficjalnej wyszukiwarki.
    >
    > Ja nie podaje danych z podziemia tylko rządowy raport

    I nagle wierzysz w raport, choć chwilę wcześniej twierdzisz że rządy
    manipulują i w ogóle są złe bo mądrych ludzi zmuszają do głupich rzeczy. No
    jak nic, typowy płaskoziemca -- argumenty są prawdziwe tylko gdy pazują do
    odpowiedniej (płaskoziemskiej czy innej antyszczepionkowej) tezy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 389. Data: 2021-05-02 17:44:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 15:12:18 +0200, Pete

    > Gdyby mu dać w rękę maczetę i powiedzieć że niezaszczepieni to nie
    > ludzie tylko karaluchy, to ruszyłby w kraj wycinać robactwo.

    Póki co to wy, antyszczepionkowcy, zrównujecie ludzi z karaluchami
    twierdząc że szczepionki nie ratują życia ludzi. Gdybyś miał za grosz
    logiki oraz chęci i sprawdził sobie ile istnień ludzkich uratowały
    szczepionki (obowiązkowe!) które piętnujesz to byś nie musiał lizać jajek
    swojemu klakierowi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 390. Data: 2021-05-02 18:41:29
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.05.2021 o 14:30, Pete pisze:
    > Ale jakie informacje? Bo jakoś w tym wątku nie za bardzo była mowa o
    > jakichkolwiek zgonach...

    ?

    Czyli to nie Ty pisałeś o zgonach po szczepieniu przeciw covid?

    --
    Ewa