  • 371. Data: 2021-05-02 13:47:32
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 02.05.2021 12:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    nie-miesnia-ser
    > Z tego artykułu wynika ze na razie nie znaleziono zwiazku i ze jest
    > on mało prawdopodobny...

    W Izraelu badają, w UE badają, nie, nic się nie dzieje.

    Przecież do tej pory nie ma żadnych groźnych NOP po szczepieniu.
    Jak to się mówi? Dotychczas nie stwierdzono zależności pomiędzy
    przypadkami _______ (wpisać dowolne) a szczepionką C19.

    No i przez litość nie wspomnę, że partie radzieckiego sputnika zawierały
    aktywnego wirusa C19.

    Ja sobie poczekam na wynik tego eksperymentu medycznego na wielką skalę
    wraz z omówieniem za i przeciw.

    --
    Pete

  • 372. Data: 2021-05-02 13:49:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 02.05.2021 12:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > A pomimo tego postanowiłes nadal nie podawac zrodła własnej
    > wiadomosci - argumentu. Zadziwiajace...

    Skoro tak ufasz oficjalnej propagandzie, to sam sobie znajdź oficjalną
    propagandę na oficjalnej stronie za pomocą oficjalnej wyszukiwarki.

    Ja nie podaje danych z podziemia tylko rządowy raport

    --
    Pete

  • 373. Data: 2021-05-02 13:54:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 12:24 you wrote:

    > Taka informacja jest na ulotce dodanej do szczepionki, wystarczy się
    > zainteresować, co się dziecku wstrzykuje.

    Są szczepionki których się nie kupuje. Nawet gdybyś chciała to nie
    możesz jej kupić bo są dystrybuowane tylko do jednostek medycznych.
    Zadziwiające że tego nie wiesz.

    > Głowy nie dam, że było tak 10 lat temu, ale 4 lata temu - kiedy ja
    > zgłaszałam - tak.

    Proszę. Oto oficjalna informacja. Stan z dzisiaj
    https://www.gov.pl/web/szczepimysie/jak-zglaszac-nop

    Widzisz tam pacjenta?

    Taka informacja wisi tam dzisiaj.

    > Nie chcę tu usprawiedliwiać lekarzy, z którymi się zetknęliście, bo
    > wg mnie zachowali się co najmniej dziwnie. Chcę tylko zwrócić uwagę,
    > że świadomość i aktywność pacjenta często pomaga (o czym się sama
    > wielokrotnie przekonałam). Dlatego zapamiętywanie nazw leków i
    > innych procedur medycznych na mnie czy moich dzieciach stosowanych
    > uważam za rzecz oczywistą.

    Teraz zapytaj ojca twoich dzieci o te wszystkie rzeczy.
    Ile z nich on będzie wiedział.

    --
    Pete

  • 374. Data: 2021-05-02 14:28:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 02.05.2021 13:16 you wrote:

    > Sun, 02 May 2021 11:57:41 +0200, Pete
    > Ty masz problem z czytaniem czy z rozumieniem tekstu? Chciałem
    > zaszczepić, ale nie było szczepionek na rynku! Ja sięteż z tego
    > samego powodu nie zaszczepiłem w tym roku!

    Pieprzysz.
    Pierwsza z rzędu. Nie dziękuj.

    https://www.gdziepolek.
    pl/produkty/95340/vaxigrip-tetra-przeciw-grypie-inie
    kcja/apteki

    > To ty się odwal od reszty społeczeństwa i przestań siać ferment i...
    > zarazę. Jak ci się nie podoba taki schemat życia w społeczeństwie,
    > literalnie odpowiedzialności społecznej, to się wystrzel na Księżyc.

    Wkrótce społeczeństwo celem ochrony twojego zdrowia i oszczędności w
    służbie zdrowia, zafunduje ci zakaz zakupu i spożycia cukru i produktów
    zawierających cukier, alkoholu, tytoniu, tłuszczu i produktów
    zawierających tłuszcz.

    > Bardzo proszę. Powszechnie te rzeczy oddziałowują na twoje życie, w
    > każdym elemencie, a ty udajesz że jak zaprotestujesz na szczepienie
    > to będziesz nagle "wolny". Śmiechu warte. No ale złudzenia fajna
    > rzecz.

    Zaczyna się od małych kroczków a kończy się tym co jest już teraz w
    Chinach. Każdy obywatel zbiera punkty. I nie tylko za szczepionki. Ale
    za donoszenie, zachowanie zgodne z linią partii itp itd.
    I trzeba uzbierać potrzebną ilość punktów żeby móc coś załatwić w
    urzędzie. Albo wyjechać do innego miasta. Albo kupić mieszkanie. Albo...

    Ale tylko jednostka o móżdżku wielkości ziarna fasoli łyka okrągłe hasła
    o wspólnym dobru, zdrowiu i szczęśliwości.
    A potem dadzą takim karabin w rękę i każą strzelać do opornych.

    > Czyli jesteś antyszczepionkowcem, do którego nie przemawiają ani
    > statystyki, ani specjaliści. Czyli na temat szczepionek i ich
    > działania wiesz "najlepiej". Tylko że nie wiesz kompletnie nic.

    Za to to wiesz najlepiej. Wyszkolili cię statystycy i specjaliści.

    Szkoda tylko że przy okazji wycięli ci z mózgu kawałek odpowiedzialny za
    samodzielne myślenie.

    > Wszystko jest nieprawdziwe, bo nie rozumiesz jak działają
    > szczepienia zbiorowe.

    Uwaga uwaga. Niniejszym ogłaszam, że idiota Myjk twierdzi że:
    1. Szczepionka całkowicie chroni przed wirusem
    2. Osoba zaszczepiona nie może być nosicielem.
    3. Wirus zniknie całkowicie ze społeczeństwa
    4. Ludzie już nie będą go przekazywać i już nie będą chorować.

    > Zszedł z jakiego powodu? Też miał covid czy inne wcześniej nabyte
    > zapalenie mięśnia sercowego który się zbiegł akurat ze szczepieniem?

    Tak. Był zaszczepiony, zachorował, wylądował w szpitalu, zmarł dzień po
    wpisaniu ze szpitala.
    To są ogólnie znane fakty.

    > Widzisz, róznica jest taka że piszę o faktach (ksiądz zmarł w wyniku
    > zachorowania na covid, choroba zajęła 100% płuc) a ty ZMYŚLASZ.

    Tupnij jeszcze nóżką.

    > Zresztą to akurat nie ma większego znaczenia, miało tylko wykazać że
    > twoje podejście, przekonanie o tym że sobie radzisz, jest podejściem
    > absurdalnym. Odmawiasz szczepienia (dobrowolnego) bo rzekomo sobie
    > radzisz, ale jak przestaniesz sobie radzić to trzeba cię będzie
    > leczyć z (m.in. moje) pieniądze.

    Ja żadnych pieniędzy od ciebie nie chce. Więc ten argument sobie
    zachował dla swojej rodziny, na zdaje się przy tej okazji narzekałeś że
    musisz płacić za ich lekarstwa.

    > Tobie to by się po prostu przydało mniej klepania bez ładu i składu.
    > Skupienie się na faktach i statystykach.

    Ale których faktach? Ruchu dla ciebie niewygodnych czy tych z oficjalnej
    narracji?

    Jesteś przypadkiem beznadziejnym.

    --
    Pete

  • 375. Data: 2021-05-02 14:30:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 12:26 you wrote:

    > Nie, ja po prostu nie piszę ani że ktoś umarł, ani że nie umarł. Bo
    > tego nie wiem. Chciałabym się dowiedzieć, z jakich źródeł masz te
    > informacje.

    Ale jakie informacje? Bo jakoś w tym wątku nie za bardzo była mowa o
    jakichkolwiek zgonach...

    --
    Pete

  • 376. Data: 2021-05-02 14:32:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 02.05.2021 12:36 you wrote:

    Po co się wcinasz jak dwoje dorosłych rozmawia?

    A cytując klasyka:
    Spieprzaj dziadu.

    --
    Pete

  • 377. Data: 2021-05-02 14:45:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 14:32:50 +0200, Pete

    > Po co się wcinasz jak dwoje dorosłych rozmawia?

    Ponieważ to jest otwarta grupa dyskusyjna?
    Tego też jeszcze nie ogarnąłeś dzieciaku?

    > A cytując klasyka:
    > Spieprzaj dziadu.

    Na tak, to akurat koronny "argument"
    płaskoziemcy vel antyszczepionkowca.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 378. Data: 2021-05-02 14:47:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 13:41:05 +0200, Pete

    > Normalnie IQ leminga. Idź na śmierć razem z całą resztą stada.

    Dziadu, weź sobie spójrz w statystyki, sprawdź jaką skuteczność w ochronie
    ludzi mają szczepionki i przestań w końcu bredzić.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 379. Data: 2021-05-02 15:12:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, quent.
    On 30.04.2021 08:17 you wrote:

    > Dla Myjk-a nie ma już ratunku, na szczęście to otwarte forum i
    > czytają to inni, być może nie mający wyrobionej opinii. Bo jak
    > dyskutować z głupcem? Nie da się. Jesteś, trollu zafajdany, tylko
    > pożytecznym idiotą podsuwającym idiotyzmy do prostowania. Do tego co
    > wyżej nawet nie ma jak się odnieść ale śmiało...

    Gdyby mu dać w rękę maczetę i powiedzieć że niezaszczepieni to nie
    ludzie tylko karaluchy, to ruszyłby w kraj wycinać robactwo.

    --
    Pete

  • 380. Data: 2021-05-02 16:52:44
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 02.05.2021 o 13:54, Pete pisze:

    > Są szczepionki których się nie kupuje. Nawet gdybyś chciała to nie
    > możesz jej kupić bo są dystrybuowane tylko do jednostek medycznych.
    > Zadziwiające że tego nie wiesz.

    Wiem. Ale informacja o każdej szczepionce jest w książeczce szczepień
    dziecka - nazwa, seria, data wykonania szczepienia. Dziwne, że o tym nie
    wiesz.

    > Proszę. Oto oficjalna informacja. Stan z dzisiaj
    > https://www.gov.pl/web/szczepimysie/jak-zglaszac-nop
    >
    > Widzisz tam pacjenta?

    Nie, nie widzę. Podajesz stronę dotyczącą szczepień przeciw covid.

    A na wszelki wypadek, może się kiedyś przydać:

    http://www.urpl.gov.pl/pl/produkty-lecznicze/monitor
    owanie-bezpiecze%C5%84stwa-lek%C3%B3w

    http://www.urpl.gov.pl/pl

    > Teraz zapytaj ojca twoich dzieci o te wszystkie rzeczy.
    > Ile z nich on będzie wiedział.

    Myśmy nie mieli takiego przypadku.

    Poza tym ojciec moich dzieci nie wypisuje takich rzeczy w internecie.
    Jeśliby chciał coś napisać o szczepieniach naszych dzieci, to z
    pewnością najpierw zapytałby mnie o szczegóły.

    --

    Ewa