    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Sun, 02 May 2021 14:28:38 +0200
    <sluqrid6jndg$.dlg@myjk.org> <60872521$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <16wxo646hhig9$.dlg@myjk.org> <60884550$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <a22mb5v3ufhn$.dlg@myjk.org>
    <60893eb4$1$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <1l0iq9dfdx6fc$.dlg@myjk.org> <6089a180$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks2wlccxfsw8$.dlg@myjk.org> <608b252b$1$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org> <608e77a2$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <1w39oa61amu4u$.dlg@myjk.org>

    Hello, Myjk.
    On 02.05.2021 13:16 you wrote:

    > Sun, 02 May 2021 11:57:41 +0200, Pete
    > Ty masz problem z czytaniem czy z rozumieniem tekstu? Chciałem
    > zaszczepić, ale nie było szczepionek na rynku! Ja sięteż z tego
    > samego powodu nie zaszczepiłem w tym roku!

    Pieprzysz.
    Pierwsza z rzędu. Nie dziękuj.

    https://www.gdziepolek.
    pl/produkty/95340/vaxigrip-tetra-przeciw-grypie-inie
    kcja/apteki

    > To ty się odwal od reszty społeczeństwa i przestań siać ferment i...
    > zarazę. Jak ci się nie podoba taki schemat życia w społeczeństwie,
    > literalnie odpowiedzialności społecznej, to się wystrzel na Księżyc.

    Wkrótce społeczeństwo celem ochrony twojego zdrowia i oszczędności w
    służbie zdrowia, zafunduje ci zakaz zakupu i spożycia cukru i produktów
    zawierających cukier, alkoholu, tytoniu, tłuszczu i produktów
    zawierających tłuszcz.

    > Bardzo proszę. Powszechnie te rzeczy oddziałowują na twoje życie, w
    > każdym elemencie, a ty udajesz że jak zaprotestujesz na szczepienie
    > to będziesz nagle "wolny". Śmiechu warte. No ale złudzenia fajna
    > rzecz.

    Zaczyna się od małych kroczków a kończy się tym co jest już teraz w
    Chinach. Każdy obywatel zbiera punkty. I nie tylko za szczepionki. Ale
    za donoszenie, zachowanie zgodne z linią partii itp itd.
    I trzeba uzbierać potrzebną ilość punktów żeby móc coś załatwić w
    urzędzie. Albo wyjechać do innego miasta. Albo kupić mieszkanie. Albo...

    Ale tylko jednostka o móżdżku wielkości ziarna fasoli łyka okrągłe hasła
    o wspólnym dobru, zdrowiu i szczęśliwości.
    A potem dadzą takim karabin w rękę i każą strzelać do opornych.

    > Czyli jesteś antyszczepionkowcem, do którego nie przemawiają ani
    > statystyki, ani specjaliści. Czyli na temat szczepionek i ich
    > działania wiesz "najlepiej". Tylko że nie wiesz kompletnie nic.

    Za to to wiesz najlepiej. Wyszkolili cię statystycy i specjaliści.

    Szkoda tylko że przy okazji wycięli ci z mózgu kawałek odpowiedzialny za
    samodzielne myślenie.

    > Wszystko jest nieprawdziwe, bo nie rozumiesz jak działają
    > szczepienia zbiorowe.

    Uwaga uwaga. Niniejszym ogłaszam, że idiota Myjk twierdzi że:
    1. Szczepionka całkowicie chroni przed wirusem
    2. Osoba zaszczepiona nie może być nosicielem.
    3. Wirus zniknie całkowicie ze społeczeństwa
    4. Ludzie już nie będą go przekazywać i już nie będą chorować.

    > Zszedł z jakiego powodu? Też miał covid czy inne wcześniej nabyte
    > zapalenie mięśnia sercowego który się zbiegł akurat ze szczepieniem?

    Tak. Był zaszczepiony, zachorował, wylądował w szpitalu, zmarł dzień po
    wpisaniu ze szpitala.
    To są ogólnie znane fakty.

    > Widzisz, róznica jest taka że piszę o faktach (ksiądz zmarł w wyniku
    > zachorowania na covid, choroba zajęła 100% płuc) a ty ZMYŚLASZ.

    Tupnij jeszcze nóżką.

    > Zresztą to akurat nie ma większego znaczenia, miało tylko wykazać że
    > twoje podejście, przekonanie o tym że sobie radzisz, jest podejściem
    > absurdalnym. Odmawiasz szczepienia (dobrowolnego) bo rzekomo sobie
    > radzisz, ale jak przestaniesz sobie radzić to trzeba cię będzie
    > leczyć z (m.in. moje) pieniądze.

    Ja żadnych pieniędzy od ciebie nie chce. Więc ten argument sobie
    zachował dla swojej rodziny, na zdaje się przy tej okazji narzekałeś że
    musisz płacić za ich lekarstwa.

    > Tobie to by się po prostu przydało mniej klepania bez ładu i składu.
    > Skupienie się na faktach i statystykach.

    Ale których faktach? Ruchu dla ciebie niewygodnych czy tych z oficjalnej
    narracji?

    Jesteś przypadkiem beznadziejnym.

    --
    Pete