  • 361. Data: 2021-05-02 12:36:56
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 11:40:02 +0200, Pete

    > Możesz dokładniej? Czy to oznacza że nikt po szczepieniu nie umarł, że
    > zarzucasz mi kłamstwo?

    Jak nie rozumiesz, to ci (znowu) spróbuję wyjaśnić. To Ty piszesz rzeczy na
    które żadnego, elementarnego, potwierdzenia nie masz. Piszcze o odczynach
    poszczepiennych które zapędziły ci dziecko do szpitala i nawet nie
    potrafisz napisać (ba, sprawdzić!) jaka to byłą szczepionka. Potem nagle
    zaczynasz pisać o obawach podania nazwy (lol) -- te dwie rzeczy nakładają
    się na siebie i malują z ciebie obraz zwykłego bajkopisarza. Potem
    twierdzisz że od szczepionek zginęło tyyyyyle ludzi, pytany o rzetelne
    źródło podajesz onet, taki majnstimowy kociołek który zarabia na
    klikbajtach. No wypisz wymaluj antyszczepionkowiec, czy inny płaskoziemca.

    > Zapytam ponownie. Która z tych informacji jest głupotą albo kłamstwem?

    Ta, której nie potrafisz nijak potwierdzić.

    > Tu piszesz już lepiej. Bo opisujesz własne odczucia.
    > Ale nigdy przenigdy nie zarzucaj nikomu kłamstwa jeśli nie masz na to
    > twardych dowodów.

    Napisał gość co pytany o "dowody" na swoje stwierdzenia zasłania się
    niepamięcią, później strachem, a na koniec bełkotem klikbajtowym (i znowu
    niepamięcią co do rzetelności zaprezentowanych tam danych).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 362. Data: 2021-05-02 12:41:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 08:15:56 +0200, Pete

    > O zakrzepicy

    Która zdarza się niezależnie od szczepionek powszechnie, zaś śmierć zaszła
    zazwyczaj w wyniku zaniedbań mimo wyraźnych przesłanek. Np. mój kolega z
    podstawówki w wieku 38 lat zmarł na zakrzepicę, we śnie.

    > i zapaleniu mięśnia sercowego już wiemy.

    To akurat jest wynik (jedez z) przejścia covid.

    > Artykuł powoływał się na oficjalne informacje. Jak cię to tak bardzo
    > interesuje to sobie wyguglaj kto je publikuje.

    ROTFL Może sprawdź w historii, będzie łatwiej niż zlecanie dyskutantowu
    szukania wiatru w polu, literalnie artykułu na który akurat się powołujesz.
    Uprawiasz typowy płaskoziemizm, rzucasz hasłami a potem innym każesz
    udowadniać że miałeś rację.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 363. Data: 2021-05-02 12:48:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 11:32:44 +0200, Pete

    > https://businessinsider.com.
    > pl/wiadomosci/szczepionki-pfizera-i-moderny-a-zapale
    nie-miesnia-sercowego
    > -trwaja-badania/wpvnjq6

    Jprdl. Cytuję z pierwszego akapitu:
    "Obecnie nic nie wskazuje na związek tych przypadków ze szczepionką" -
    podkreślono.

    Ale nie, wg antyszczepionkowca Pete szczepionki spowodowały śmierć, a
    powodem było zapalenie mięśnia.

    No a dalej czytamy:

    "Jak dodał europejski regulator, częstsze występowanie zapalenia mięśnia
    sercowego stwierdzono z kolei w związku z samą chorobą Covid-19."

    Czyli tłumacząc jak krowie na rowie, ktoś mógł przejść covid (który już
    wiadomo że powoduje zapalenie mięśnia, podobnie wiadomo że dewastuje
    płuca), miał zapalenie mięśnia sercowego ale nie zostało to zdiagnozowane,
    dostał szczepionkę, po krórej zrobił badania i bach, nagle wg
    antyszczepionkowca na 100% jest winna szczepionka. Jprdl.

    > Wyguglaj sobie. Mi to zajęło 5 minut.
    > Dla ułatwienia dodam, że resort jest publikowany codziennie na stronie
    > gov.pl

    To podaj w takim razie po to żeby dyskusja się odbywała na podstawie tych
    samych danych. Ale jak znam życie to boisz się podać źródło, bo jak zwykle
    zostaniesz z nich wypunktowany.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 364. Data: 2021-05-02 12:55:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 01 May 2021 21:22:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Trzy razy byłem z dwoma dzieciakami w szpitalu (ponad tydzień ciurkiem za
    > każdym razem, spanie na przemian z Żoną na podłodze i inne atrakcje) i
    > nawet już nie pamiętam w którym to było szpitalu. Nie pamiętam z jakiego
    > powodu (musiałem Żony dopytać) - a Ty się dziwisz, że ktoś nie pamięta
    > nazwy leku? - żarty :-)

    Ja tam pamiętam w którym szpitalu rodziliśmy, pamiętam też w którym
    szpitalu byłem z młodym przy zapaleniu oskrzeli. A tam nie było zagrożenia
    życia tak jak u Pete.

    > To są z perspektywy czasu nieistotne fakty, a jeśli wiążą się z
    > negatywnymi emocjami to działa wbudowana ochrona mózgu, która wymazuje te
    > złe emocje.

    Nie wiem jaki Ty masz mózg, ale u mnie negatywne (generalnie związane z
    emocjami) zdarzenia właśnie się wbijają w mózg najbardziej i zostają
    najdłużej, pomimo że jestem facetem (patrz niżej). :P

    > Są jednostki, jak moja Żona, która pamięta wszystko - ale to przekleństwo
    > a nie zaleta...

    To akurat dotyczy większości kobiet. :P
    https://www.youtube.com/watch?v=3XjUFYxSxDk

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 365. Data: 2021-05-02 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > https://businessinsider.com.
    > pl/wiadomosci/szczepionki-pfizera-i-moderny-a-zapale
    nie-miesnia-ser
    > cowego -trwaja-badania/wpvnjq6

    Z tego artykułu wynika ze na razie nie znaleziono zwiazku i ze jest on
    mało prawdopodobny...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 366. Data: 2021-05-02 12:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Wyguglaj sobie. Mi to zajęło 5 minut.
    > Dla ułatwienia dodam, że resort jest publikowany codziennie na
    > stronie gov.pl

    A pomimo tego postanowiłes nadal nie podawac zrodła własnej wiadomosci
    - argumentu.
    Zadziwiajace...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 367. Data: 2021-05-02 13:16:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 02 May 2021 11:57:41 +0200, Pete

    > Skoro tak ci zależy na zdrowiu rodziny, to
    > zrób sobie i rodzinie miesięczna kwarantannę. Aż wszyscy będziecie
    > zdrowi. Zaszczepicie się i będziecie żyłki długo i szczęśliwie.

    Ty masz problem z czytaniem czy z rozumieniem tekstu? Chciałem zaszczepić,
    ale nie było szczepionek na rynku! Ja sięteż z tego samego powodu nie
    zaszczepiłem w tym roku!

    > Ale odwal się od reszty społeczeństwa która ma inny pomysł na własne
    > zdrowie.

    To ty się odwal od reszty społeczeństwa i przestań siać ferment i...
    zarazę. Jak ci się nie podoba taki schemat życia w społeczeństwie,
    literalnie odpowiedzialności społecznej, to się wystrzel na Księżyc.

    > Dziękuję bardzo za troskę, ale o własnym zdrowiu t po ja chcę
    > zdecydować. Nie społeczeństwo, sąsiad, Myjk ani rząd.

    Bardzo proszę. Powszechnie te rzeczy oddziałowują na twoje życie, w każdym
    elemencie, a ty udajesz że jak zaprotestujesz na szczepienie to będziesz
    nagle "wolny". Śmiechu warte. No ale złudzenia fajna rzecz.

    > Hola hola.
    > Może mnie z kimś mylisz, ale ja jestem przeciwny _obowiązkowym_
    > szczepionkom.
    > Kto chce, niech w siebie ładuje co chce.
    > Ale nie chcę żeby ktoś decydował co ja chcę.

    Czyli jesteś antyszczepionkowcem, do którego nie przemawiają ani
    statystyki, ani specjaliści. Czyli na temat szczepionek i ich działania
    wiesz "najlepiej". Tylko że nie wiesz kompletnie nic.

    > Może wskaż z łaski swojej które z powyższych jest nieprawdziwe?
    > Albo odszczekaj.

    Wszystko jest nieprawdziwe, bo nie rozumiesz jak działają szczepienia
    zbiorowe.

    > A powiem znany piosenkarz się zaszczepił, trafił do szpitala a dzień po
    > wpisaniu zszedł.
    > Dobry przykład?
    > Taki sam z dupy jak twój.

    Zszedł z jakiego powodu? Też miał covid czy inne wcześniej nabyte zapalenie
    mięśnia sercowego który się zbiegł akurat ze szczepieniem? Widzisz, róznica
    jest taka że piszę o faktach (ksiądz zmarł w wyniku zachorowania na covid,
    choroba zajęła 100% płuc) a ty ZMYŚLASZ. Zresztą to akurat nie ma większego
    znaczenia, miało tylko wykazać że twoje podejście, przekonanie o tym że
    sobie radzisz, jest podejściem absurdalnym. Odmawiasz szczepienia
    (dobrowolnego) bo rzekomo sobie radzisz, ale jak przestaniesz sobie radzić
    to trzeba cię będzie leczyć z (m.in. moje) pieniądze.

    > Więcej pokory.

    Tobie to by się po prostu przydało mniej klepania bez ładu i składu.
    Skupienie się na faktach i statystykach.

    > Zachowaj takie straszenie dla członków swojej rodziny.
    > Pamiętaj że to są ludzie inteligentni, którzy potrafią myśleć.

    Patrząc jak konfabulujesz, jak konfabulują antyszczepionkowcy (choć gość
    który "ruch antyszczepionkowy" wywołał został wielokrotnie zdyskredytowany,
    ba, przyznał się do tego że został opłącony i konfabulował), a także
    obserwując płaskoziemców i innych toczących teorie spiskowe, to mam
    wątpliwości co do myślenia niektórych ludzi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 368. Data: 2021-05-02 13:17:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 2 May 2021 11:44:44 +0200, t-1

    > Czyli bez szczepionki leżał byś w domu i nie groził nikomu a
    > zaszczepiony rozsiewasz zarazę na całe miasto.
    > Pięknie.

    Czego znowu nie zrozumiałeś?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 369. Data: 2021-05-02 13:38:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 02.05.2021 12:32 you wrote:

    nie-miesnia-serc
    > No ale czy Ty zajrzałeś w ogóle w link, który podajesz?

    Na. Nawet przeczytałem _ze zrozumieniem_.

    > "Obecnie nic nie wskazuje na związek tych przypadków ze szczepionką"
    > - podkreślono.

    Tak. Trwają badania ale werdykt już jest. Zupełnie jak masz TK Julii
    Przyłębskiej.

> [...]
    > mięśnia sercowego stwierdzono z kolei w związku z samą chorobą
    > Covid-19.*Agencja nie podała, ile przypadków zapalenia mięśnia

    No chwila. Nie rozumiem. Zapalenie mięśnia po podaniu szczepionki
    zdrowym ludziska jaki ma związek ze zwiększoną zapadalnością na
    zapalenie mięśnia w związku z chorobą?

    Zapewne taki że podanie szczepionki powoduje takie same rewolucje jak
    zachorowanie.

    No nie mogli się lepiej podłożyć.

    --
    Pete

  • 370. Data: 2021-05-02 13:41:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 02.05.2021 12:48 you wrote:

> [...]
    > zdiagnozowane, dostał szczepionkę, po krórej zrobił badania i bach,
    > nagle wg antyszczepionkowca na 100% jest winna szczepionka. Jprdl.

    Normalnie IQ leminga. Idź na śmierć razem z całą resztą stada.

    --
    Pete