  • 481. Data: 2021-05-04 19:01:36
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 17:36, Uzytkownik pisze:

    > To znaczy co?
    >
    > Skrzyknęły się wszystkie osoby, które zmarły po szczepieniu?

    nie są dopuszczane do głosu. Słyszałeś coś o tej panience co zemdlała
    zaszczepiona jako pierwsza (chyba) w TV? Tiffany Pontes. Od tamtego
    czasu o niej nic nie słychać, znaczy że wszystko ok tylko nagle nie chce
    się na ten temat wypowiadać?

    > Jakież to "skutki uboczne" kwalifikują się do tego, aby robić aferę i
    > szerzyć panikę oraz spiskować?
    >
    > Obrzęk w miejscu wkłucia, ból ręki, podwyższona temperatura, ból głowy,
    > ból mięśni, ogólne osłabienie, senność, zawroty głowy, kaszel, duszności?
    >
    > Co jeszcze?

    patrz, a od roku powyższe są wystarczające by robić aferę, siać panikę i
    wprowadzać totalitaryzm. Baaa! nawet tego nie trzeba, wystarczy
    bezobjawowa choroba!

    > U mnie po szczepionce zero reakcji do następnego dnia. Tylko troszkę
    > bolał mięsień w miejscu wkłucia. Dopiero mną sponiewierało po południu
    > następnego dnia po przyjęciu szczepionki. Ból głowy, stan podgorączkowy,
    > ogólne osłabienie, ból mięśni i stawów, złe samopoczucie i rozbicie. Ale
    > kolejnego dnia już wszystko OK. Pozostał tylko obolały i lekko
    > spuchnięty mięsień w który było wkłucie.

    Patrz, a u mnie po kowidach w domu normalnie, chociaż nie potwierdzonych
    - bo testów nie robimy - ale objawowych.

    > Uważasz, że powinienem przystąpić do tej gruby FB umarlaków i osób z
    > cyckami na plecach i penisami na czole?

    wisi mi to co masz na głowie czy w głowie

    > Covid to nie grypa. Ludzie, którzy bagatelizowali tę chorobę są mocno
    > doświadczani. Umierają w szpitalach pod tlenem i respiratorami.
    > Wychodząc ze szpitala nierzadko są wrakami ludzi, często wymagającymi
    > przeszczepów płuc.

    Albo żyją normalnie. W moim kręgu przeżyliśmy normalnie obostrzenia -
    pracując, spotykając się, imprezując. Nie mniej jestem w stanie
    uwierzyć, że jak ktoś się bardziej boi jakiejkolwiek choroby, to ją dużo
    ciężej przechodzi. A ludzie umierają, bo nie są na kowida leczeni -
    trafiają do szpitali w ciężkim stanie.

    Lukasz

  • 482. Data: 2021-05-04 19:44:24
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > No ale to bardzo ważne.
    > Podasz jakies przykłady?

    sprawdziłem fb bo często udostępniałem - niestety teraz widzę tylko
    "This content isn't available at the moment"
    Fakt faktem - od jakiegoś czasu tego już nie szukam i nie udostępniam,
    bo to nie ma sensu.

    > W stanach pojawił sie na poczatku szczepien wielki zgiełk bo podano ze
    > iles tysiecy osób po szczepionce było hospitalizowanych.
    > Potem sie okazało ze tak naprawde po prostu wzieło sobie wolne po
    > szczepionce.
    > Fakt jest faktem ze dosc czesto reakcja organizmu na te szczepionki
    > (głownie astra ale inne tez) zdarza sie dosc czesto przy czym 1-2
    > dniowe objawy przypominajace przeziebienie to nie jest chyba NOP o
    > którym warto byłoby rozmawiac w kontekscie odchecania od szczepionek.

    oczywiście że nie i ja nie mam zamiaru nikogo od szczepionki odwodzić.
    Każdy ma swoją opinię i sam musi to dla siebie przekalkulować. Wcale nie
    uważam żeby ta szczepionka musiała mieć dużo skutków ubocznych, ja po
    prostu uważam, że jest mi ona zbędna. Zaczekam na leki - jak plan
    zostanie zrealizowany (nie pytaj, nie wiem dokładnie jaki, mam tylko
    drobne przypuszczenia*), to i leki się pojawią :)

    *-kilka lat kilkunasto procentowej realnej inflacji niszczącej nasze
    oszczędności plus wykup upadających branż przez duże korpo. Dzięki
    takiej plandemii łagodnie i powoli uwalamy system, zamiast wielkiego
    krachu spowodowanego ciągłym zadłużaniem, który wisiał w powietrzu

    Lukasz

  • 483. Data: 2021-05-04 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > A to już na cukrzycę się nie umiera?
    > Aaaa, zapomniałem. Zamknęli wszystkie oddziały, bo ludzie tylko na
    > Covid chorują.

    Cukrzyca jest chorobą z tóra zyje sie wiele lat.
    Zwłaszcza z dobrze prowadzona cukrzyca.
    Jest wiele takich przypadosci, ot chocby nadcisnienia czy np. ludzie z
    wirusem HIV.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 484. Data: 2021-05-04 23:29:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    sory, coś spierdzieliłem w czytniku, nie potrafię przywrócić poprawnej
    formy, ale postaram się merytorycznie trzymać poziom

    > były. ariston beretta itd. ogólnie za 3k, da sie kupić kocioł
    > kondenstacyjny.

    Podaj modele.

    https://allegro.pl/oferta/kociol-gazowy-kondensacyjn
    y-2f-ciao-at-25-beretta-8781001302
    https://allegro.pl/oferta/sylber-style-basic-25s-koc
    iol-kondensacyjny-2f-9687251327
    https://allegrolokalnie.pl/oferta/kociol-gazowy-bere
    tta-ciao-green-25-c-s-i
    niestety inflacja robi swoje. wiec trzeba by przekroczyć 3 tyś
    troszeczkę, to by się parę więcej pojawiło.
    Tylko dla czego Ty o to pytasz?

    >Skąd weźmiesz tę zmiękczoną wodę?

    >Specjalnie zainstalujesz stację uzdatniania za kolejne >2,5-4 tys. zł?
    >Przywieziesz w butelce(...)
    nie. mam inny sposób, ale skoro za mnie odpowiedziałeś, wykpiłeś
    odpowiedzi, to "nie mam obowiązku" (cytat z Użytkownika) wyjaśniać

    > Dobre filtry to spory wydatek. Porządny filtroodmulnik
    > magnetyczny to
    > wydatek 800-1000zł wliczając w (...)
    nie. mam inny sposób, ale skoro za mnie odpowiedziałeś, wykpiłeś
    odpowiedzi, "nie mam obowiązku" informować Cię o rozwiązaniach które mi
    przyszły go głowy.

    > Wiele z tych najtańszych kotłów nawet nie leżały koło \
    > kotłów kondensacyjnych.
    no i? O takich nie dyskutujemy

    > To naucz się dyskutować bez mieszania ludzi z błotem.
    nie mieszam Cię z błotem, nie obrażam. Sam siebie porównujesz do
    instalatorów których spotkałem, a okazali się oszustami. mimo to
    przeprosiłem Cię za to co sobie pomyślałeś, nie usłyszałeś/przeczytałeś
    ode mnie. Sęk w tym, że fakt że sie jest w branży, wymusza posiadanie
    wiedzy, nie wymusza posługiwanie się nią. a więc nie gwarantuje NICZEGO.
    więc jeśli bycie w branży JEST argumentem, go gdzie są inne? Po co
    wogóle tego typu argumenty są podnoszone? Masz swoje zdanie - ok, ja mam
    swoje - nie może być ok?
    napsałeś - nacz się dyskutować. co to za dyskusja, gdzie sam zadajesz
    pytania, sam stawiasz odpowiedzi, następnie je wyśmiewasz.
    wcześniej:
    cytuję:
    > Ale, że co, że instalator powinien pracować za darmo? Może > lepiej
    byłoby żeby dopłacał do interesu?
    > Poza tym takie prace wymagają projektu budowlanego na
    > przeróbkę instalacji gazowej, zgłoszenia oraz nadzoru
    > budowlanego.
    > Zrobiłeś taniej, zrobiłeś partyzantkę i czym tu się
    > chwalić?
    1. skąd wiesz?
    jak zwykle, zadajesz pytania, udzielasz odpowiedzi ZA ROZMÓWCĘ i sam je
    krytykujesz
    2. jeśli tak to co Ciebie to obchodzi. Tak samo czy Zenek się zaszczepił.
    3. jeśli się mylisz, (a mylisz się) to jest dość poważny zarzut. poważne
    bezpodstawne oskarżenie.
    > Gorsze jak stanie się to w okresie zimowym to masz
    > przejebane, bo jesteś bez kasy, bez kotła gazowe, bez
    > kafloków - mówiąc najogólniej jesteś w dupie.
    (...)
    > Zaprezentowałeś tu typowe myślenie "głupiego polaczka"
    Chyba że jednak mam wszystkie papiery (o czym pisałem wcześniej, ale nie
    czytałeś), ale lepiej "z góry" komuś dopierdzielić, nazwać go
    ToMaszkiem, a potem zarzucić że nie umie dyskutować.

    może masz wiedzę zajebistą. ale jeśli na pytanie dla czego nie potrafisz
    inaczej odpowiedzieć niż podpunktem z instrukcji, to zostań adminem na
    elektrodzie, nie udzielaj się na grupach dyskusyjnych. Tyle że kopiąc
    bez prowokacji mnie i zenka, szybko dostaniesz bana

    ToMasz

  • 485. Data: 2021-05-04 23:45:36
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 18:59, Pete pisze:
    > Skoro potrafiłaś znaleźć raport NOP z UK, to wierzę że znajdziesz też
    > analogiczny raport po polsku na stronie gov.pl.
    > Dasz radę, wierzę w ciebie.

    Nie bądź taki skromny, też zapewne dasz radę. Mnie aż tak nie zależy.

    --

    Ewa

  • 486. Data: 2021-05-04 23:46:41
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 18:49, Pete pisze:

    > A to już na cukrzycę się nie umiera?

    Z cukrzycą się żyje. Nawet długo, jeśli np. nie zachoruje się na covid.

    --
    Ewa

  • 487. Data: 2021-05-04 23:48:41
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 18:56, Pete pisze:

    > Oczywiście. Od startu połowa populacji nie ryzykuje zakrzepicą.
    >
    > Niestety nie ma tego komfortu w przypadku szczepień.

    Masz ten komfort. Naprawdę nikt Cię nie zmusza do tego szczepienia.

    > No i na wiele innych chorób już niestety szczepienia są obowiązkowe (nie
    > chodzi wyłącznie o mnie).

    Sensowne jest to, co napisałeś w nawiasie. Rzeczywiście nie chodzi
    wyłącznie o Ciebie. Warto o tym pamiętać.

    --
    Ewa

  • 488. Data: 2021-05-04 23:51:39
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.05.2021 o 18:52, ddddddddddddd pisze:

    > no przecież podałem ci linka powyżej

    OMG! Ten artykuł w linku ma być dowodem na to, że testy są w 93%
    fałszywie pozytywne? Na takich to "filarach" opiera się ruch antycovidowców?

    Artykuł mówi o badaniach nad _czułością_ testów PCR p/covid. Między
    innymi przywołane jest jedno badanie z Wuhan w Chinach, w którym pobrano
    próbki od 213 _hospitalizowanych_ Chińczyków wszystkich z objawami
    choroby, w tym 37 pod respiratorami. Z pobranych próbek 93% dało wynik
    pozytywny, taka okazała się czułość wykonywanego testu. I stąd się
    wzięła ta magiczna liczba 93%. Już rozumiem i nie mam więcej pytań. :-)

    Dla ułatwienia - testy ciążowe do kupienia w każdej aptece mają czułość
    ok. 98% (o ile dobrze pamiętam tak podają). Czy to znaczy, że 98% kobiet
    robiących ten test otrzyma wynik pozytywny? Nie! 98% kobiet będących w
    ciąży otrzyma wynik pozytywny. 2% negatywny pomimo ciąży.

    --
    Ewa

  • 489. Data: 2021-05-05 07:06:06
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.05.2021 o 22:51, FEniks pisze:

> [...]
    > pozytywny, taka okazała się czułość wykonywanego testu. I stąd się
    > wzięła ta magiczna liczba 93%. Już rozumiem i nie mam więcej pytań. :-)

    masz rację, ten link o tym nie mówi.
    Daj mi w takim razie linka do badań jak dokładne są te testy przy 45
    cyklach (bo tyle było/jest stosowanych - choć to też trzeba by sprawdzić?).

    Lukasz

  • 490. Data: 2021-05-05 11:29:33
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 05.05.2021 o 07:06, ddddddddddddd pisze:

    > masz rację, ten link o tym nie mówi.
    > Daj mi w takim razie linka do badań jak dokładne są te testy przy 45
    > cyklach (bo tyle było/jest stosowanych - choć to też trzeba by
    > sprawdzić?).

    Czy to ma być jakiś żart? Chcesz bronić jakiejś tezy, to sobie szukaj i
    sprawdzaj. Mnie być może starczy cierpliwości i czasu na rozjaśnianie
    głupot jak wyżej. Ale chyba lepiej zrobię, jak wrócę do lektury
    "Otoczeni przez idiotów." :)

    --
    Ewa