    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Szczepiliście się już?
    Date: Wed, 5 May 2021 11:13:37 +0100
    <s5tq8t$1hrj$1@gioia.aioe.org> <1c72zg1sbgitt$.dlg@myjk.org>
    <s689np$qf9$1@gioia.aioe.org> <e...@m...org>
    <s6av21$4t9$1@gioia.aioe.org> <1...@m...org>
    <8...@g...com>
    <bk0ee453m1vy$.dlg@myjk.org> <s6gdcr$lgf$1@dont-email.me>
    <b63cxymil6v0$.dlg@myjk.org> <s6ite8$8jq$1@dont-email.me>
    <1...@m...org> <s6o3pd$34i$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <608ff253$0$530$65785112@news.neostrada.pl> <s6qvv4$elp$1@dont-email.me>
    <60912950$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <s6rark$sfl$1@dont-email.me>
    <60914d56$0$526$65785112@news.neostrada.pl> <s6ru4u$h17$1@dont-email.me>
    <6091c1ec$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <s6t955$tg7$1@dont-email.me>
    <6092657e$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 05.05.2021 o 10:29, FEniks pisze:

    > Czy to ma być jakiś żart? Chcesz bronić jakiejś tezy, to sobie szukaj i
    > sprawdzaj. Mnie być może starczy cierpliwości i czasu na rozjaśnianie
    > głupot jak wyżej. Ale chyba lepiej zrobię, jak wrócę do lektury
    > "Otoczeni przez idiotów." :)

    No i spoko - pozostańmy przy tym, że dokładność tych testów jest
    nieznana. Ty jej nie znasz i ja jej nie znam. Ty przyjmujesz że są b.
    dobre, ja wszystko po kolei kwestionuję. Kwestionuję z dwóch powodów: po
    pierwsze nie wierzę źródłom, które wszelkie niezgodne informacje
    usuwają. Po drugie gdyby nie kwestionowanie głosów innych, stałbym w
    miejscu jak inni - bo gdy większość mówiło "nie da się" ja mówiłem
    "sprawdzam".

    https://covidcalltohumanity.org/2021/01/09/who-final
    ly-admits-the-problem-of-pcr-tests/
    czyli jak sobie test ustawisz, taki wynik otrzymasz. WHO wskazało, że
    liczba cykli powinna zostać zmniejszona żeby uniknąć fałszywie
    pozytywnych wyników, których przecież praktycznie nie ma?!
    Teraz trzeba by wysłać zapytanie o udzielenie informacji publicznej, jak
    ustawione są/były testy. Tylko z tego co pamiętam w jednej z odpowiedzi
    miałem informację, że nie są mi w stanie na to odpowiedzieć. Za to
    odpowiedzieli że w 7% zgonów covid w UK, przyczyną śmierci był covid. W
    pozostałych nie wiadomo, nikt tego nie sprawdzał i nie są w stanie
    udzielić takiej informacji.

    Lukasz