  • Data: 2021-05-09 23:22:44
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Kubuś Puchatek.
    On 09.05.2021 20:09 you wrote:

    > sem, jestem
    > kilka
    > oja
    > iczony jako
    > Daj spok=C3=B3j, jeste=C5=9B dzbanem, lemingiem i foliarzem, bo nie
    > wier= zysz w = szczepionki na covid. Gdyby wszyscy wierzyli i
    > si=C4=99 zaszczepili, to = = ograniczyliby=C5=9Bmy covid tak jak
    > odr=C4=99, gru=C5=BAlic=C4=99, ksztu= siec... Tak przy okazji,
    > dlaczego szczepionki na gryp=C4=99 nie wyeliminowaly pa= togenu =

    Bo antyszczepionkowcy wykupili wszystkie szczepionki na grypę i biedne
    lemingi nie miały czym zaszczepić siebie i obowiązkowo innych.

    Nie ma sensu dyskutować z idiotą, który twierdzi, że osoba z objawami
    swoistymi i pozytywnym testem PCR może nie mieć przeciwciał a każda
    osoba zaszczepiona je ma.

    Przestałem mu cokolwiek tłumaczyć bo to głąb.

    --
    Pete