  • Data: 2022-11-06 19:02:02
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 6 listopada 2022 o 16:30:10 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
    > czyli czas na zakupy zbliża się. Takie artykuły są od zawsze -
    > wieszczyły koniec nieruchomości, krypto, giełdy. Często są wyznacznikiem
    > dobrego dnia na zakupy.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz
    Czy na pewno już czas na zakupy? Dopiero początek spadku cen. Teraz można się samemu
    wyruchać bez gumki tak jak się wyruchali co na górce kupowali. Na wykresach różnych
    widać że górka była 5 do 8 miesięcy temu. Nie jestem w stanie wyobrazić sobie jak
    ludzie klną. Poczekali by pół roku i zaoszczędzili kilkadziesiąt tysięcy. A najlepsze
    jest to że zapłacili za mieszkania które dostaną za półtora roku. Zaraz, zaraz. Jak
    to szło? A już wiem. Bo na nieruchomościach nikt nie stracił. Ci co mają na sprzedaż
    i mają jeszcze olej w głowach zaczynają sprzedawać. Dane demograficzne tajne nie są.
    Znowu ci co chcą kupić sprawdzają ceny i widzą że trend jest spadkowy. Jak uznają że
    warto poczekać to sprzedającym kamień przywiązany do jaj się powiększy.