  • Data: 2012-04-24 14:29:19
    Temat: Re: Taras z konglomeratu
    Od: "PH" <P...@p...news> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f964afe$0$1307$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości

    > Hmm, no ale dochodzi kwestia odpornosci drewna. Bedzie na nim deszcz,
    > snieg, lód, sporo słońca.
    drewno jest o wiele odporniejsze.

    dostałem próbki takiego "konglomeratu". lekkie uderzenie młotkiem i
    rozlatuje się w drzazgi. poszukaj też opinii na sieci o odbarwieniach.

    jest jeszcze jedna wada. zarówno kafle jak i to tworzywo bardzo nagrzewa się
    na słońcu i nie staniesz na tym gołą stopą. dla mnie to wada.

    stojąc przed takim samym wyborem co autor wątku ostatecznie zdecydowałem się
    na taras drewniany z drewna egzotycznego. wykonałem go samodzielnie (w
    zasadzie dwa tarasy 3x9m i3x15m)

    przeżył jak na razie jeden sezon i ma się idealnie (tfu tfu).

    żaby oddać sprawiedliwość - taras drewniany ma jednak wadę - trzeba go
    regularnie (raz w roku) konserwować.

    pzdr

    Piotr