  • Data: 2011-05-19 09:30:50
    Temat: Re: Turbina wiatrowa
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18-05-2011 o 16:47:45 Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    >Raz oszukali mnie tylko, ale sprytnie
    > bo towar przyszedl, ale było go mniej niż uzgodniono.
    >A raz znajomego, co placil przez WU
    > ale to sie nie dziwie akurat

    a... teraz dotarło, ze kiki pisał o alibabie.. ja myślałem o taobao.
    Chciałem kiedyś coś kupić na próbę, ale przeszło mi po przeczytaniu kilku
    wątków :)

    BTW: pliz ustaw czytnik, tnij niepotrzebne nagłówki i tnij stopki - czyli
    to co jest na dole od znaczków '--' (Outlook Express nie robi tego z
    automatu a inne czytniki przy odpowiadaniu olewają to co umieszczone pod
    znaczkami '--')

    --
    PZDR
    Shaman