  • Data: 2022-11-30 19:28:26
    Temat: Re: W Szwecji się zaczelo
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 30 listopada 2022 o 17:47:39 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    dek-cen-nieruchomosci-w-szwecji-sytuacja-moze-sie-po
    wtorzyc-w-innych-krajach.html
    jeszcze drożej . Nasze prognozy demograficzne są takie.
    > Kłamiesz jak stara pomarszczona cyganka.
    > Patrz Twoje niedawne kłamstwa odnośnie znajomego co to węgiel.kupiwal.bez akcyzy
    Sądzisz że lekarze inżynierowie do nas nie przyjadą. W sumie dobra wiadomość.
    Dlaczego jesteś złośliwy w stosunku do tych co twierdzą że na nieruchomościach można
    tylko zarobić. Napisałeś że kłamie jak przedstawiłem wizje dużych zarobków na
    nieruchomościach.