  • Data: 2022-11-07 19:36:47
    Temat: Re: Wungiel staniał o 50%
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 5 listopada 2022 o 12:32:53 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > .
    > Wyobraź sobie że w Sopocie też pustki. Lokalna władza o chyżego ruja powiedziała że
    nie mają czym dostarczyć węgiel na składy. I że w życiu nie będą go sprzedawali żeby
    ludzie widziei jaka chujowa jest władza PiSu. W tv mówili że sprawa rozwiązała się
    sama.w Sopocie tam gdzie daja dodatki węglowe nie zgłosiła się żadna osoba z
    deklaracja że na węgiel potrzebuje. Oraz więcej jest informacji że właściciele
    składów codotej pory handlowali przemycanym, lewym ruskim węglem podpisują umowy na
    sprzedaz węgla sprowadzonego przez państwowe spółki. Będą mieli węgiel w dwóch
    cenach. Drogi ten od czerwonej bandy i państwowy w cenie detalicznej 2000 za tonę. Co
    przy trzech tonach z dopłatą da niższa cenę niż w zeszłym roku była na składach na
    przemycany węgiel.

    Srututu.peczek drutu.
    Ten sasinowy węgiel np.u nad okoliczne gminy będą sprzedawać.

    Tak się składa że mam nieruchomości na terenie 3 sąsiednich gmin.
    I w tych 3 gminach sasinowy będzie węgiel w granulacji.orzech i groszek.
    Ekogroszku nie będzie w sprzedaży
    Czyli wszyscy ci którzy zainwestowali w kotły na ekogroch zmuszeni będą kupować
    czarne ekogowno.po blisko 4tys tona.
    Kumpel biznes zwachal i ruszta robi do kotłów V klasy.
    Żeby można było w nich wszystkim palić a nie tylko ekogrochem.
    Zamówień ma tyle że nie nadąża.
    Oczywiście spalanie czegokolwiek na dorobionym ruszcie w kotle V klasy z ekologia nic
    wspólnego nie ma.
    Ale ciepło jest.