  • Data: 2020-02-19 06:59:54
    Temat: Re: Zużycie gazu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Drzwi, okna i inne wydatki na termomodernizację łapią się do
    > programu czyste powietrze. Przelicz sobie ile tam macie dochodu na
    > osobę(wszystkich domowników się liczy), zerknij w tabelkę chociażby
    > z tej strony:
    > http://ekoaudyt.com/program-czyste-powietrze/?gclid=
    EAIaIQobChMIu4Dqs
    > I_b5wIVg7UYCh3ktwDyEAAYASAAEgJyHvD_BwE Można wyrwać od 18do 90%
    > dofinansowania. Przerabiałem już w rodzinie 3 takie wnioski i oprócz
    > tego ze długo trwa rozpatrywanie tego i oczekiwanie na wypłatę to
    > jest to proste do ogarnięcia. Ja teraz jestem na etapie że czekam na
    > zwrot za wymianę kotła węglowego na gazowy al;e składając wniosek
    > wpisałem tam tez wymianę bramy garażowej i drzwi wejściowych i jak
    > te rzeczy wymienię(planuję latem) to mi to tez dofinansowują(druga
    > płatność w ramach tego samego wniosku).

    Wiem, wiem... :)
    Tyle ze ja mam okna PCV, szczelne (nie wieje przez nie) tyle ze nie sa
    jakies wysokoklasowe co do wspolczynników.
    Wymieniłem kocioł, dociepliłem dach i teraz zastanawiam sie czy robić tą
    elewację czy jednak jednak pokombinowac inaczej.
    Z drugiej strony mysle ze moze za rok dwa na fotowoltaike pojawia sie
    jakies ciekawsze dopłaty... Sam nie wiem ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain