  • Data: 2023-04-04 03:05:49
    Temat: Re: ceny prądu w Polsce na tle EU
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 4 kwietnia 2023 o 00:08:10 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Taka masz projekcję, jak twoje życie na poddaszu i pasożytnicze
    > ładowanie akumulatorów z krwawicy Polaków :]
    >
    > Zazdraszczasz, że się nie dokładam do tego bo mam obiekt onself i nikim
    > się nie dzielę z WYPRODUKOWANĄ własną energią, pasożycie i wrzodzie na
    > czystym organizmie społeczeństwa :]
    >
    > Jeszcze raz. To działka ROD, debilu i hoduję tam warzywa :]
    >
    > Ty musisz spędzać życie na poddaszu i jak wampir pić krew Polaków
    > bazując na różnicy opłat za energię. Niczego nie oddajesz dla Polski :]
    >
    > Masz krew polaków na rękach :D
    > --
> [...]
    Warzywo to ty jesteś. Zacytuję komentarz do jednego z artykułów o fotowoltaice
    "TAAAA POZOSTAJE TYLKO CZEKAC NA ,,JESZCZE LEPSZE,, WALNIECIE W POSIADACZY
    FOTOWOLTANIKI OD 2024 ROZLICZANIE GODZINOWE--CZYLI JAK WSZYSTKIM ZASWIECI SLONCE TO
    ODBIERZEMY KWG OD WAS ZA 10,20 GROSZY".
    Tak będzie i specjalnie długo na to czekać nie trzeba będzie. Chyba że ktoś
    akumulatory dokupi. Żadne państwo nie da nic obywatelom jeśli nie będzie mogło tego z
    dużym przebiciem odebrać.