  • Data: 2013-02-20 23:33:31
    Temat: Re: lustro w kafelkach, skąd ?
    Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-20 23:24, t...@g...com pisze:
    > Czy warto naklejać lustro na ścianę, jest to trochę ryzykowne, naprężenia mogą
    spowodować jego pękanie. Mieszkałem w wynajętym mieszkaniu i miałem taką sytuacje,
    mianowicie było nalepione wielkie lustro na jednej ze ścian i pękło.
    > Nauczyłem się na błędach innych i w swoim mieszkaniu mam lustro zawieszane ścianie
    z podświetleniem takie jak są na tej stronie www.lluks.pl

    Odradzam. Wziąłem od nich lustro do łazienki. Niby miało być odporne na
    korozję, a po pół roku porobiły się na lustrze czarne wykwity. Łazienka
    wygląda teraz jak przedział szczalny w PKP. Do tego monterzy to jakieś
    ogry, nanieśli błota po całym domu i porysowali ściany w wiatrołapie. A
    waliło od nich gorzałą i papierochami tak, że potem musiałem wietrzyć
    pół dnia mieszkanie. Właściciel miał to w dupie, po zgłoszeniu
    reklamacji przestał odbierać telefon. Przestrzegam wszystkich przed tą
    firmą!!!

    Pozdrawiam,
    MW