  • Data: 2013-05-06 09:23:00
    Temat: Re: rury PE pod fundament, na zapas
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 29, 8:16 pm, Budyń <b...@r...pl> wrote:

    > w normalnym budynku na styro podłogowym leży wyłacznie wylewka i meble - a i tak
    potrafi siąść - u kumpla > 1cm równiutko po całości.
    > Wobec tego cały dom należałoby postawic na czyms solidniejszym. Czyli droższym :)

    Siąść to pewnie zawsze siądzie, jak z 20 cm zrobi się 18 cm to nie
    będzie tragedii. A jak mierzyć solidność danego styropianu? Karta
    katalogowa do wglądu, w sumie nic więcej...

    > masz goły, niezbyt mocny beton kontra porządnie zazbrojona i wytrzymała płyta. Też
    musi kosztować.

    Ale za to mniej szalowania, odpadają zabawy z izolacją i różne inne
    duperele :>
    Muszę babę zagonić do kosztorysu to może coś wyjdzie konkretnego. Albo
    poczekamy też na Albercika :>

    > Niższy? Zwykły fundament zrobi dowolna ekipa, płytę wyłącznie wyspecjalizowana albo
    bedzie sie na tobie uczyć.

    Nie wiem co w tym wyspecjalizowanego... Kobita pracowała zeszły rok na
    budowie gdzie stawiali 5 małych bloków mieszkalnych, wszystko na
    płytach. Zwykłe pospolite ciołki budowlane przy tym robiły, speców nie
    było ;)

    > to je sprzedaj na allegro :-) Jak dasz poro-gó..no to z resztą wynalazków własciwie
    też sobie mozesz dac spokój.

    Już to przetranslowałem na budowę szwagiery, więc chyba będzie z
    głowy. A czemu poroterm to gówno?

    > Wpadnij w koncu do mnie to ci powiem i pokaże co i jak :-)

    Musowo w tym miesiącu przyjade :>

    L.