  • 1. Data: 2010-03-02 11:31:58
    Temat: basen ogrodowy - izolacja
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    witam szanowne grono budujacych :)

    Czy znacie jakies skuteczne sposoby na zaizolowanie basenu ogrodowego z
    wlokna. Zakladam , ze bede podgrzewal basen solarami czy nawet kotlem
    gazowym. Nawet nie jestem pewien czy jest jakikolwiek sens izolowania.

    Pianka?
    Welna?
    Styropian?

    Welna - raczej zgnije.
    Styropian - na posadzce nie widze problemu ale boki moga przysporzyc troche
    klopotu
    Teoretycznie pianka powinna zdac egzamin ale jak w praktyce wykonac taka
    izolacje ?
    Posadzka z chudziaka z najtwardszym styropianem - ok. Pianka nie powinna
    stykac sie z gruntem i naciagac wilgoci wiec wymyslilem, ze wyloze posadzke
    i boki gruba folia budowlana i dopiero naleje pianki - niech ktos mnie
    wyprowadzi z bledu jesli takowy w moim rozumowaniu jest.

    --
    Picasso

  • 2. Data: 2010-03-02 13:07:49
    Temat: Re: basen ogrodowy - izolacja
    Od: "firma" <hitokazja(wytnij to)@o2.pl>

    Spód basenu styropian ,boki jesli proste to tez a nieregularne pianka
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-03-02 22:48:27
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "firma" <hitokazja(wytnij to)@o2.pl> napisał w wiadomości
    > Spód basenu styropian ,boki jesli proste to tez a nieregularne pianka

    Popularna niecka:
    http://www.szamba-baseny.com.pl/naro20.htm

    Opianowac skorupe? Czy nalac miedzy skorupe a grunt? Jesli na skorupe, to
    czym odizolowac od ziemi?

    --
    Picasso

  • 4. Data: 2010-03-03 08:12:36
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.szamba-baseny.com.pl/naro20.htm
    >
    > Opianowac skorupe? Czy nalac miedzy skorupe a grunt? Jesli na skorupe, to
    > czym odizolowac od ziemi?

    Odwróc skorupe do góry dnem, opianuj solidnie, owiń streczem folia i wtedy
    zakop
    Tylko czy jest wogóle sens to izolowac. Jak będziesz podgrzewał solarem to
    podejrzewam energi w słoneczny dzień i tak za duzo będziesz miał. A jak
    pochmurno i zimno na dworzu to i w basenie siedział nie bedziesz.
    Zreszta samo słońce dostatecznie taka wode w basenia nagrzewa. Dwa sezony
    uzytkowałem basen z 4 m3 wody i potrzeby dogrzewania w upalne dni nie było.
    A w chłodne i tak do basenu nie włazisz.

    Krzysiek