  • 1. Data: 2019-07-07 21:57:55
    Temat: dzięcioł na śliwce
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Dzisiaj zobaczyłem i usłyszałem dzięcioła na naszej starej śliwce
    węgierce. Walił dziobem tak, że echo niosło.... to dobry symptom czy
    czas żegnać sie z tym drzewem?
    Krasnal
    ______________

    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2019-08-03 08:31:20
    Temat: Re: dzięcioł na śliwce
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 07.07.2019 o 21:57, Krasnal pisze:
    > Dzisiaj zobaczyłem i usłyszałem dzięcioła na naszej starej śliwce
    > węgierce. Walił dziobem tak, że echo niosło.... to dobry symptom czy
    > czas żegnać sie z tym drzewem?

    Nic nie znaczy. Od czasu gdy wylądowałem na wsi (kilkanaście lat temu) w
    ogrodzie nie wypadło ani jedno stare drzewo, a dzięcioły na nich
    urządzają wręcz koncerty. .  Natomiast tylko w zeszłym roku z
    posadzonych w ciągu tych kilkunastu lat uschła czereśnia, dwie
    brzoskwinie i klon.