  • Data: 2016-12-29 19:42:20
    Temat: meldunek na działce :-)
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,

    Kris kiedyś pisal, że da rade zameldować się na pustej działce... jutro sie
    przekonam:-)
    Musze wymienić prawko i DR i od razu chciałbym by widnial tam adres gdzie bede
    mieszkał na stałe... a nie adres z meldunku czasowego.

    Tak wiec numer "domu" juz mi nadali teraz czas na next step a wiec meldunek.
    Pewnie bedzie problem bo wymagają wg www:
    - wniosku
    - dowód osobisty
    - Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu - i tu polegne bo mam akt
    notarialny działki i mapke z naniesionym domem :-/

    Ale zobaczymy ;-)

    Next step to zmiana taryfy C na G po przy C kosztów stałych mam 105zł na miesiąc....

    Pozdrawiam
    uciu