  • Data: 2014-03-10 13:10:31
    Temat: Blat z płytek lepionych na OSBa
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, 3 lata temu zrobiłem sobie takie stolik jak na zdjęciu.

    http://imageshack.com/a/img547/2483/1kqw.jpg

    Blat to płyta OSB, na który przykleiłem płytki.
    Po dwóch latach płytki zaczeły odpadać - teraz już zerwałem wszystko.
    Z góry płytki się trzymały - odpadały tylko te z krawędzi.
    OSB kilkukrotnie impregnowałem jakimś gruntem.
    Stolik stoi cały rok na balkonie.

    Czym zastąpić płyte OSB lub czym OSB pokryć by blat wytrzymał dłużej.
    Jakaś folia w płynie?
    Może płytki przykleić na jakąś żywice?

    Pozdrawiam
    uciu