    From: "Bartek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Czy taka kolejność i warstwy podłogi są dobre?
    Date: Wed, 28 Apr 2010 10:29:20 +0200

    Witam
    Ponieważ instalacja elektryczna już jest rozłożona, pora na tynki a potem
    wylewki.
    Powiedzcie mi czy na podłodze, kolejność warstw którą planuje jest dobra czy
    coś tam zmienić.

    Podłoga to na razie sam chudziak.
    Jest to trochę nie równe, no takie nierówności po gładzeniu po pacy itd. Czy
    to wygładzać wyrównywać - czy nie.

    I teraz kolejne warstwy które planuje.
    Na chudziaku:
    1. Izolacja pozioma - co tu powinno się dać, albo co dać najlepiej? Pytam bo
    raz czytam ktoś mówi że papa powinna tu iść, inni że folia? Jaka folia
    możecie podpowiedzieć?
    2. Na izolacji instalacja odkurzacza centralnego, instalacja cwu i
    ewentualnie przewody które mają iść do zasilania wyspy. I teraz jeśli się
    mylę to poprawcie.
    Instalacje odkurzacza centralnego układam na izolacji na chudziaku.
    Instalacje cwu rozkładam - no właśnie jak. Czy daje warstwę cieńszego
    styropianu na całym chudziaku, potem rozkładam instalacje cwu, uzupełniam
    styropianem i przykrywam to wszystko kolejną warstwą styropianu? Czy może
    układam instalacje cwu na chudziaku na izolacji a potem obkładam to wszystko
    styropianem 10 cm i uzupełniam pianką?
    Potem już idzie izolacja i podłogówka i wylewka, ale to potem wiec na razie
    nie pytam.

    Mam jeszcze tylko pytanie odnoście instalacji cwu:
    1. Kiedy robić cyrkulację - kocioł mam 2 m od łazienki na dole i 3 m od
    łazienki na piętrze. Kuchnia oddalona około 7 m.
    2.Poprawcie mnie jeśli się mylę, instalacje cwu która idzie w podłodze,
    układamy w tych osłonach z pianki tak? Tych czerwonych, bez względu czy
    idzie na chudziaku czy w styropianie?

    Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie sugestie i rady.
    Bartek