  • Data: 2014-05-17 15:36:56
    Temat: Grzejniki c.o. wymiana jakie?
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o poradę.

    Mam do wymiany grzejniki, które montowałem w domu ~15 lat temu, a grzeje
    (dogrzewanie do kominka) się w nich około 3-4 godzin dziennie.

    Jest to Grzejnik aluminiowy ZML Kęty żeberkowy.
    http://material.grafen.ippt.gov.pl/?q=taxonomy/term/
    4079

    http://zapodaj.net/1dcd0f2600e4f.jpg.html
    http://zapodaj.net/526f4ee662790.jpg.html
    http://zapodaj.net/f28ae0721cd4c.jpg.html

    Teraz chce wymienić kocioł gazowy i grzejniki, tak sobie to zaplanowałem.

    Fachman mi powiedział, że nie muszę wymieniać grzejników, bo są dobre, nie
    przerdzewiale i nie zamulone, a i one są podobne z grzaniem do obecnie
    produkowanych i sprzedawanych - tych w modzie obecnie .
    Grzejniki są faktycznie niezabrudzone w środku ani nie widać żadnej korozji.

    Czy faktycznie fachowiec ma racje, a czy może wymienić na obecnie
    sprzedawane i które są na topie?