  • 1. Data: 2011-08-22 17:53:42
    Temat: Izolacja płyty balkonowej i schodów.
    Od: nadir <n...@h...org>

    Jak poprawnie wykonać izolację płyty balkonowej i schodów zewnętrznych,
    żeby zmniejszyć ucieczkę ciepła. Czytam że są jakieś łączniki
    zbrojeniowe z wkładką termiczną, ale w mojej okolicy tego nie mają i nie
    mam sposobu żeby zobaczyć jak to dokładnie wygląda.
    Oglądam obrazki w internecie ale są mało szczegółowe.
    Da się w ogóle zastąpić czymś te łączniki, zamiast gotowego rozwiązania
    jakiś "domowy" sposób?
    Ściany będą u mnie dwuwarstwowe, jeżeli to ma znaczenie.

  • 2. Data: 2011-08-22 17:57:22
    Temat: Re: Izolacja płyty balkonowej i schodów.
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 19:53:42 +0200, nadir napisał(a):

> [...]
    > mam sposobu żeby zobaczyć jak to dokładnie wygląda.
    > Oglądam obrazki w internecie ale są mało szczegółowe.

    Poszukaj pod hasłem "isokorb".

    --
    ŁC
    Mężczyźni są genetycznie niezdolni do zdania sobie sprawy, że ich

  • 3. Data: 2011-08-22 18:56:08
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Poszukaj pod hasłem "isokorb".

    Dzięki, tego hasła mi brakowało.
    Teraz pytanie, czy jak poprzebijam styropian prętami zbrojeniowymi,
    powiążę z resztą i zaleję betonem to też uzyskam taki sam wynik jak z
    tym isokorbem?

  • 4. Data: 2011-08-22 19:22:17
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Mon, 22 Aug 2011 20:56:08 +0200, nadir napisał(a):

    > Dzięki, tego hasła mi brakowało.
    > Teraz pytanie, czy jak poprzebijam styropian prętami zbrojeniowymi,
    > powiążę z resztą i zaleję betonem to też uzyskam taki sam wynik jak z
    > tym isokorbem?

    Wydaje mi się, że trzebaby rozejrzeć się za bardzo twardym styropianem -
    może styrodur jeśli już?

    --
    ŁC
    Niby wszyscy wiedzą, że flaszka kiedyś się skończy, ale zawsze jest to

  • 5. Data: 2011-08-23 11:11:17
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >wkładką termiczną, ale w mojej okolicy tego nie mają i nie mam sposobu żeby

    Są gotowe łączniki ale koszmarnie drogie(Adam Sz. tu kiedyś linka dawał)
    Ale z izolacją termioczna płyty balkonowej to nie jest duży problem. U mnie
    płyta wylana razem ze stropem, od spodu przykleiłem 12cm styro, tyle samo na
    czołach a od góry 5 cm styro(tyle ile izolacji na piętrze) na to 5 cm
    wylewki(beton umieszany w betoniarce) i płytki. Nie ma wiec praktycznie
    mostka termicznego, podłoga w okolicach drzwi balkonowych nie jest
    zimniejsza więc jest ok.

    >Oglądam obrazki w internecie ale są mało szczegółowe.
    >Da się w ogóle zastąpić czymś te łączniki, zamiast gotowego rozwiązania
    >jakiś "domowy" sposób?

    Zrób tak ja wyżej pisze i jest ok.

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 6. Data: 2011-08-23 11:17:12
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > cm wylewki(beton umieszany w betoniarce) i płytki. Nie ma wiec praktycznie
    > mostka termicznego, podłoga w okolicach drzwi balkonowych nie jest

    dokładnie tak samo będę pod koniec tygodnia robił u siebie
    od dołu 12cm od frontu 12cm od gory XPS 5cm
    tylko myslalem zeby wylewke tez jakąś ciepła zrobić.

    wcześniej ktoś opisywal jak dał 10cm xps, na to siatka zbrojona jakas
    wtopiona w keju i na to ma dac płytki.

    tyle, ze te 5cm xps u siebie chcę dać na czyms co przyklei się do papy
    bo obecnie jest papa i szkoda zrywac mi ją.

    pozdrawiam
    AT

  • 7. Data: 2011-08-23 12:31:33
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup

    >dokładnie tak samo będę pod koniec tygodnia robił u siebie
    >od dołu 12cm od frontu 12cm od gory XPS 5cm
    >tylko myslalem zeby wylewke tez jakąś ciepła zrobić.

    To chyba nie ma sensu bo i tak wylewka z balkonu jest oddylatowana od
    wylewki w pomieszczeniu kilkunastoma cm syropianu na elewacji

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 8. Data: 2011-08-23 17:11:42
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > na to 5 cm wylewki(beton umieszany w betoniarce) i płytki. Nie ma wiec
    > praktycznie mostka termicznego, podłoga w okolicach drzwi balkonowych

    Też myślałem o tym, żeby zaizolować całą płytę, ale już ze schodami, tak
    łatwo nie będzie.
    Koszmarnie drogo to mniej więcej ile? Więcej niż cała ta obróbka
    styropianem, sam styropian jest tani, ale robocizna już nie.

    > Zrób tak ja wyżej pisze i jest ok.

    No właśnie kombinuje zrobić jakiś zamiennik tego łącznika.
    Wymyśliłem żeby przebić jakiś porządniejszy styropian prętami, a potem
    je(pręty) powiązać ze stropem i pytą balkonową i zalać.
    Płyta balkonowa będzie u mnie podarta na słupach wiec raczej się nie zawali.
    ma to szanse zadziałać?

  • 9. Data: 2011-08-23 20:00:32
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup

    >Koszmarnie drogo to mniej więcej ile? Więcej niż cała ta obróbka
    .styropianem, sam styropian jest tani, ale robocizna już nie.

    Jak będą robić elewację to za obróbkę balkonu wiele nie doliczą