    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Miałem awarię CO wczoraj
    Date: Sun, 13 Dec 2009 12:22:27 +0100

    i ją naprawiłem dzięki Castoramie i że w ogóle mieli zawór zwrotny 1" taki
    mosiężny.
    Objaw był taki, że nagle od kilku dni kaloryfery ciągle gorące, piec chodzi
    co 20 minut i ładuje zasobnik c.w.u.
    Mam tak zrobione, że na wylocie z pieca jest trójnik, swie pompy, jedna na
    kaloryfery, a druga na zasobnik i za każdą z pomp zaworek różnicowy.
    Zaobserwowałem, że gdy chodzi wzykła pompa ta "na kaloryfery" to coś
    podkrada mi ciepło z zasobnika c.w.u. W wężownicy zasobnika odwracał się
    przepływ.
    Po wyjęciu zaworu nadpiłowana ośka plastikowa i mógł się zawiesić bez
    domknięcia. Jakby ktoś miał kłopot jak ten to już będzie wiedział :-)

    Taki zawór dokładnie tylko innego producenta. Nie wiem czy on nie jest tylko
    do zimnej wody http://www.accessoil.pl/images/produkty/211_132.jpg ???
    Może mu za gorąco gdzie woda w wężownicy ma 90st ?