    From: "_chab_" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Najniżej położone grzejniki nie grzeją
    Date: Sun, 25 Oct 2009 10:38:47 +0100

    Witam.

    Mam problem z grzaniem grzejników w piwnicy. Patrząc wg poziomu to grzejniki
    są dokładnie na tej samej wysokości co kocioł, ale rurki do nich idą pod
    sufitem i dopiero schodzą w dół do każdego grzejnika. Takie "U" odwrócone do
    góry.
    Oprócz tego oczywiście na trójnikach wyprowadzone są piony na wyższe
    kondygnacje. Nawet jak przykręcę wszystkie grzejniki na piętrach to te dolne
    bardzo słabo się rozgrzewają i to dopiero jak na kotle będzie pow. 80stopni
    i przy pompce włączonej na max.
    Nie wiem co jest grane. CO w miedzi, układ trójnikowy, otwarty, kocioł na
    ekogroszek, pompka, na grzejnikach zwykłe zawory odcinające.
    Zastanawiam się czy może pompka nie jest za słaba? 75W na III biegu, ale
    byłoby to dziwne bo wszytkie pozostałe grzejniki grzeją się bardzo szybko.
    Nie wiem czy jest sens inwestować w mocniejszą?