    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Parapety, jaka najlepsza fuga.
    Date: Tue, 12 Jun 2012 13:09:55 +0200

    Pokleiłem sobie właśnie parapety z klinkieru. Miodzio, ale czym najlepiej
    zafugować?
    Płytki klejone były na kleju na płasko, bez "wężyka", dociskane aż bokami
    wypływał klej.
    Chodził mi po głowie taki pomysł żeby wpierw wypełnić do połowy albo
    silikonem albo uszczelniaczem dekarskim a po wyschnięciu dopełnić typową
    fugą, a może coś innego?

    Marek