  • 81. Data: 2021-12-23 20:41:26
    Temat: Re: Agregat prądotwórczy Proton 3
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 grudnia 2021 o 09:57:33 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > przerwach jest więcej warte niż ten agregat nad którym już się kolejny
    > dzień rozwodzisz.
    > A w domu prądu potrzebuję nie tylko do lodówek czy zamrażarki, ja pracuję
    > w większości zdalnie. Kilka godzin pociągnę na UPS'ie, ale dwa dni to już
    > wymierna strata i niepotrzebny mój stres. Nikogo nie obchodzi, że akurat
    > nie mam prądu i nie mogę zrobić tego do czego się zobowiązałem.
    > Napiszesz, że można żyć bez prądu - wszystko można, tylko po co się tym w
    > ogóle przejmować jak mogę tanim kosztem mieć swój prąd w razie większej

    Dopisałes że potrzebujesz do pracy a to zmienia całą sytuację. Z tym że jak do pracy
    to diesel i tak byłby lepszy. Diesel w takich zastosowaniach zawsze jest lepszy.
    Nabijam się z Ciebie bo sprzedawcę umieściłeś w grupie doradczej. Czy ja gdzieś
    napisałem że agregat jest do niczego niepotrzebny, że masz kiełbie we łbie że chcesz
    kupić? Jak zapowiadali wyłączenia prądu to sobie pomyślałem że o ile kilka godzin bez
    prądu wytrzymam to ze względu na to co zawodowo teraz w domu robię nie było by bardzo
    głupie jak bym agregat w okolicach kilowata miał. Chwilowo poszedłem w inną stronę.
    Od miesiąca automat puszczony 24 godziny na dobę i robię zapasy na magazyn.

  • 82. Data: 2021-12-23 20:47:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 20:41 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > miał. Chwilowo poszedłem w inną stronę. Od miesiąca automat puszczony
    > 24 godziny na dobę i robię zapasy na magazyn.

    Podzielisz się co wymyśliłeś?

    TG

  • 83. Data: 2021-12-24 09:50:52
    Od: Runt <r...@t...incognita.prv>

    pustej działki grabie i szpadel zabierać do domu zrobił instalacje z fotowoltaika i
    wiatrakiem żeby pilnować żeby ktoś szpadla nie zajebał.

    nawet próbować wytłumaczyc. Bo i tak nie zrozumie.
    > Jak masz 200 z nartami to bez nich największe twoje osiągnięcie to samemu jeść
    łyżką nie za ciepło zupę z nietłukącej się miski. Pewno świetnie pływasz bo tata cię
    uczył i wrzucał na środku jeziora do wody i musiałeś do brzegu dopłynąć. Ale
    wcześniej z worka musiałeś wyjść.

    szkoda, że ci się to udało! *

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 84. Data: 2021-12-24 09:52:14
    Od: Runt <r...@t...incognita.prv>

    > Prosty tragarz jesteś to i mało wybredne dowcipy cię kręcą

    z twoim IQ <10 produkujesz wyłacznie takie.*

  • 85. Data: 2021-12-24 22:25:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 grudnia 2021 o 20:47:39 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Podzielisz się co wymyśliłeś?
    >
    > TG
    Nie.

  • 86. Data: 2021-12-25 17:07:23
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 23.12.2021 o 20:47, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Podzielisz się co wymyśliłeś?

    Realizuje swego pomysła, o którym tu już pisał: do starego dynama od
    roweru dorobił śmigiełko z łopatkami i umieścił go w zlewozmywaku
    w kuchni. W pożydowskiej ruderze na Bałutach ma wodociąg bezlicznikowy,
    więc 24 godziny na dobę puszcza wodę na ten "automat" i "robi zapasy
    na magazyn", czyli ładuje akumulator prundem z dynama i ma w dupie
    Zdanowską, jak to suweren. No bo kto za to płaci? "Pan płaci, pani
    płaci, społeczeństwo!"

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 87. Data: 2021-12-25 18:04:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 25 grudnia 2021 o 17:07:47 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > płaci, społeczeństwo!"
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    A choj collie. Ja ciebie też. I pozdrowienia dla małżonki co jej zdjęciem się
    niedawno chwaliłeś. Od czasu jak pokazałeś pierwszy raz jej zdjęcie wiem dlaczego
    jesteś taki frustrat. Zrób jej pistolet do strzela do tyłu.