eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieAwaria pompy ciepła › Re: Awaria pompy ciepła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!eternal-september.org!reader02.eternal-september.org!news
    .mixmin.net!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com
    !news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 12 Jan 2022 11:20:04 +0100
    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Awaria pompy ciepła
    References: <sp7aum$fg3$1@dont-email.me> <sp7vo9$85i$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <sp84nb$7o2$1@dont-email.me> <sqa6k2$hii$1@dont-email.me>
    <srbp3a$bpp$1@dont-email.me> <srdvu3$h11$2$Cav@news.chmurka.net>
    <srf861$tc7$1@gioia.aioe.org> <61db46c9$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <srgtcm$cva$1@dont-email.me> <61ddec0c$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <srlvmk$ljp$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <srlvmk$ljp$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <61deaab9$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 194.33.77.72
    X-Trace: 1641982649 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 544 194.33.77.72:50690
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2060
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:580462
    [ ukryj nagłówki ]

    > A w umowie to nie odsyłają po szczegóły do karty gwarancyjnej?
    > https://www.wienkra.pl/wp-content/uploads/2019/10/mi
    tsubishi-electric-warunki-gwarancji.pdf

    No proszę, to teraz rodzi się pytanie. Nie kupiłem Mitsu w Mitsu i
    samemu instalowałem, ale kupiłem PC Mitsu z instalacją wykonaną przez
    autoryzowaną firmę. W umowie nie mam nic na temat przeglądów, ale mam
    zapis o gwarancji. Firma duża, z tradycjami, nie pierwsza instalacja dla
    mnie. No ciekawe jak to będzie wyglądało w razie czego :)

    Może też być inaczej, ten dokument to nie jest gwarancja Mitsu, a
    jedynie interpretacja Wienkra. Być może tutaj "leży pies pogrzebany".
    Muszę zobaczyć co dostałem w dokumentacji do pompy, może będzie oryginał
    warunków.

    Miłego.
    Irek.N.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1