  • Data: 2019-07-15 11:03:18
    Temat: Re: Balkon w domu
    Od: Cezary <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-12 o 10:35, Kris pisze:
    > Dość popularne teraz jest budowanie domów brzydkich tzw "stodółek" gdyż jakieś
    wykusze, balkony itp ponoć powodują ze koszt ogrzewania roczny może wzrosnąć o
    równowartość ceny marnej flaszki.,
    > A z balkony ponoć dobre w blokach w domach bez sensu bo sa tarasy
    > Budując dom w okolicach 2007 roku nie czytałem jeszcze tej grupy, na forum muratora
    do dzisiaj nie włażę i z tego powodu wiec zapewne popełniłem błąd budując dom z
    balkonem
    > Koszt balkonu to pewnie z 1500-2000zł(balustrada, płytki, drzwi zamiast okna)
    > I nie żałuję tej decyzji. Wad nie zauważyłem
    > Balkon mamy przy sypialni z widokiem na ogród. Od wiosny do jesieni praktycznie
    codziennie na nim skoro świt piejmy kawę a wieczorami tez często z żoną siadamy.
    > Córka która ma sypialnie po sąsiedzku bardzo żałuje że nie ma balkonu. Dziewuch
    lubi czytać i na naszym balkonie często zalega z książką czy innym czytnikiem w
    dłoni.
    > Duży osłonięty roślinności taras tez mamy i również z niego korzystamy ale decyzji
    o budowie balkonu nie żałuje
    > Rano nie musimy wyłazić z sypialni, złazić na taras żeby kawę, wieczorem tez
    przyjemnie posiedzieć patrząc na ogród
    > Więc jak ktoś jest na etapie planowania budowy to warto to pod uwagę wziąć. Jeśli
    balkon z dobrej strony, z balkonu ładny widok to i w domu warto go mięć
    > Ogólnie jestem przeciwnikiem brzydkich kwadratowych stodółek budowanych dlatego bo
    optymalnie energooszczędne są.

    ten ekspres do kawy to trzymasz w sypialni, czy kuchnie masz na pietrze,
    żeby do łóżka było bliżej?

    CezaryT