  • 1. Data: 2012-03-29 08:39:16
    Temat: Bateria wannowa
    Od: Einstein <e...@g...pl>

    Witam
    Posiadam baterię wannową KFA RETRO 374-144-00 i po 8 latach użytkowania
    pojawił się problem odnośnie uruchamiania mechanizmu prysznica. Po
    pierwsze dość ciężko się przestawia wajchę aby uruchomić słuchawkę
    prysznicową, po drugie nie można uzyskać efektu aby woda leciała z samej
    słuchawki (leci także z wylewki), nie chciałbym używać siły wobec
    mechanizmu. Czy da to się coś zrobić z tym fantem czy pozostaje mi zakup
    nowej baterii. Na pewno wpływ na taki stan ma osadzanie się kamienia na
    elementach armatury.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-03-29 09:48:59
    Temat: Re: Bateria wannowa
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 marca 2012, 08:39:16 UTC+2 użytkownik Einstein napisał:
> [...]
    > mechanizmu. Czy da to się coś zrobić z tym fantem czy pozostaje mi zakup
    > nowej baterii. Na pewno wpływ na taki stan ma osadzanie się kamienia na

    Bez przekraczania prędkości światła to ... odkamienić.
    Można poprzez wymianę armatury można powszechnie dostępnymi środkami chemicznymi.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2012-03-29 11:00:01
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]

    > Czy da to się coś zrobić z tym fantem czy pozostaje mi zakup
    > nowej baterii. Na pewno wpływ na taki stan ma osadzanie się kamienia na

    Rozebrać.
    Oczyścić
    Żłozyć.
    Proponuję wymienic przy okazji głowice na ceramiczne- koszt poniżej 10zł sztuka

  • 4. Data: 2012-03-29 15:58:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Einstein" jl102d$eh5$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > tym fantem czy pozostaje mi zakup nowej baterii. Na pewno wpływ na taki stan ma
    osadzanie się kamienia na elementach armatury.

    Takie baterie są rozbieralne -- być może wbrew pozorom.
    Można (i czasami warto) rozebrać na części i przeczyścić.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-03-29 16:11:59
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Takie baterie są rozbieralne -- być może wbrew pozorom.
    > Można (i czasami warto) rozebrać na części i przeczyścić.
    Oraz nasmarować smarem z teflonem:
    http://www.naskosil.pl/

  • 6. Data: 2012-03-30 22:40:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 16:11:59 +0200, Robson napisał(a):

    > Oraz nasmarować smarem z teflonem:
    > http://www.naskosil.pl/

    A wczesniej - odkamienić. Na przykład octem.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2012-03-31 11:54:55
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    >A wczesniej - odkamienić. Na przykład octem.

    Oj lepiej nie pisz nic o occie na tej grupie :)

  • 8. Data: 2012-04-03 09:08:59
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    Przy odkamienianiu niestety złazi nikiel i chrom.
    Ale części zamienne do klasycznych baterii KFA powinny być dostępne.