  • Data: 2015-11-26 13:12:07
    Temat: Re: Biało-szary osad w odpływie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 listopada 2015 12:29:59 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    pomocą specjalnej dyszy na wężu, bo tam też się ten osad zbiera.
    > Widzę to w szaro-czarnych barwach. To, co się zbiera nasi sąsiedzi
    > nazywają kuchefett. Da się go usunąć na gorąco, silnymi detergentami,
    > alkaliami albo pod wysokim ciśnieniem. Aby nie zarastało musicie zmienic
    > dietę na wegańską (żartowałem).
    > A konkretnie, czy zbieranie się tego paskudztwa jakoś utrudnia odpływ,
    > że musisz czyścić? U mnie też się zbiera, ale ścieki płyną normalnie.
    > Jacek

    A właśnie, tego tropu jeszcze nie sprawdzalem. Może być że to tłuszcz z kuchni.
    Niby zbiera sie zlewki oleju do baniaka ale resztki mogą jednak spływać razem z wodą
    po myciu naczyń.
    Dzieki za hinta.

    Niestety po roku-dwu zbiera sie tego pare wiaderek w tej studzience. Tyle dobrze że
    zbiera sie na wierzchu więc wybrać się daje.
    Ale w rurze odpływowej ze studzienki tez zarasta i pare razy okazało sie że odpływ
    sie zatkał...

    --
    Łukasz Sczygiel