    Subject: Re: Brak drogi dojazdowej do działki
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: nadir <n...@h...org>
    Date: Mon, 26 Jun 2017 22:49:01 +0200

    W dniu 2017-06-27 o 05:49, Maciej pisze:

    > Nawet nie chcieli mi udostępnić danych osobowych właścicieli tych
    > działek, przez które przechodzi droga, zasłaniając się nową ustawą o
    > ochronie danych osobowych, wieć nawet nie mam możliwosci z nimi
    > kontaktu, to cyrki jakieś, jak mam na przykąłd zgłosić ofertę kupna
    > właścicielowi działki skoro sam urząd domawia modania jego danych?

    I mają rację, Ty nie jesteś stroną w tym sporze, to obecny właściciel
    może to wyprostować.

    > Wkurzyłek się i muszę dokopoać urzędasowi odpowiedzialnemu za brak
    > obowiazkowego dojazdu do działki, trzymajcie kciuki:)

    Uroiłeś sobie, że to wina urzędników. Ale to obecny właściciel
    spierdolił sprawę, przecież on nawet nie ma księgi wieczystej.
    Właśnie przez takie zaniedbania obecnych "właścicieli" Niemcy odzyskują
    majątki utracone po wojnie.