  • Data: 2016-09-21 11:17:13
    Temat: Re: Chwalę się i ku przestrodze :)
    Od: GreDi <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.09.2016 18:01, wolim wrote:
    > Dzisiaj, po siedmiu latach od wprowadzenia, udało mi się praktycznie
    > całkiem skończyć łazienkę na piętrze
    Ja na piętrze nie mam płytek a na parterze już mieszkam.
    I uważam, że zje*m sprawę. Bardzo żydziłem na kredycie i tutaj był błąd.
    Teraz widzę, że wolał bym płacić te 200zł miesięcznie więcej i mieć z
    bani to czego nie zrobiłem. Bo bałem się kredytu. Teraz jak już go mam
    to inaczej postrzegam jego obecność.

    I obecnie jest bardzo słaba sytuacja. Kredyt jest i dom nie wykończony
    po kokardkę.
    --
    GreDi