    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 29 Aug 2015 13:47:09 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Co takiego cudownego jest w Krakowie
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Osoby ktore znam całkiem przyzwoicie zarabiają. I nie są z sektora IT. Niedawno
    słyszałem jak któryś mówił że ma problem ze szwaczkami. Czyli szwaczki znowu w cenie.
    Ktoś kto szukał pracy zatrudnił się w korporacji taksówkowej. Mówił że 3,5 tysiąca
    wyciąga na czysto i się specjalnie nie napracuje. Glupio się przyznć ale jeszcze
    niedawno twierdzilem że już nie będę pracował i nagle jeden stary klient spytał czy
    bym dla niego nie chciał popracować. Mam dwa automaty które robią to co on
    potrzebuje. Raz na dobę muszę je załadować materiałem co trwa 10 minut i sobie robią.
    W zasadzie jeden robi bo daje pracy na tydzień w miesiącu. w tydzień zarabiam póltora
    tysiąca. Dał jako materiał do przemyślenia czy bym nie zrobił automatu do produkcji
    grzałek do e papierosów. Twierdzi że jest na to spory zbyt. Temat mi się podoba i
    pewno za to się wezmę.