    From: Kżyho <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Co takiego cudownego jest w Krakowie
    Date: Mon, 31 Aug 2015 11:54:36 +0200
    <mrnssp$a2j$1@node2.news.atman.pl> <mrpedg$j2h$1@speranza.aioe.org>
    <8...@g...com>
    <mrpnoo$f1k$4@news.icm.edu.pl>
    <7...@g...com>
    <0...@g...com>
    <5...@g...com>
    <8...@g...com>
    <a...@g...com>
    <8724baaeq8zd$.1d2uxp4vlel6c$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <f...@g...com>

    > Nie przekonuje mnie. Ile jest w Krakowie firm potrzebujących rozwiązań o jakich
    napisałeś. Nowych pewno zero a jak jest już jakaś to od dawna ma i ma swoich ludzi.
    Wskaż zastosowanie tych różnych CRM w rodzinnym sklepie na osiedlu.

    Tak jak Ci już Adam odpisał. Firmy z szerokopojętego IT mają tylko jakąś
    główną siedzibę w danym mieście. Ale większość swoich usług sprzedają na
    cały kraj lub wręcz Europę czy świat. Kupę rzeczy robi się zdalnie na
    drugim krańcu świata, nie ruszając się nawet zza swojego biurka i
    popijając kawę ze swojego kubka. To już nie te czasy, że jak firma jest
    z Krakowa, to tylko tutaj praktycznie działa. Tutaj, to co najwyżej jest
    prezes (a i to nie zawsze), dział księgowości i jakaś siedziba ;)

    Pzdr
    --
    /__/_* /