    Subject: Re: Co takiego cudownego jest w Krakowie
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Date: Mon, 21 Sep 2015 17:28:43 +0200

    W dniu 2015-09-21 o 15:24, j...@g...com pisze:
    > Tym gorzej dla nas Europejczyków że jesteśmy "zdemoralizowani" okresem braku wojen
    od 1945 i staniemy przeciwko zmotywowanej ideologicznie i pozbawionej ludobójczych
    uprzedzeń tłuszczy.

    Życie uczy jednego: nie wolno nie doceniać ludzi. W tym własnych.
    Europa owszem - jest całkiem wygodnym miejscem do życia, ale ten, kto ma
    jej bronić - potrafi to robić.

    Politycy sobie dokazują, gdy chodzi o banalne tematy takie jak dyrektywa
    o tym, czy ślimak to ryba i czy banany są odpowiednio zakrzywione oraz
    czy z drabiny schodzić tyłem, czy przodem.

    Gdy jednak zaczynają się dziać poważne sprawy, to politycy (bezradni
    wtedy jak dzieci) nie mają wiele do gadania, bo zaczynają działać
    "służby". A te potrafią się nie patyczkować i bronić tego, kto im płaci.
    No i mają też instynkt samozachowawczy. Mają rodziny, dzieci... To
    motywuje jak cholera.

    Moja prognoza jest taka: niech no islamiści podskoczą w Europie, a
    zacznie się dla nich takie piekło, że czym prędzej przypomną sobie, kto
    tu naprawdę rządzi, a kto jest gościem.

    Mam też wrażenie, że obecne przetasowania ludności to element, który ma
    na celu zastraszyć Europejczyków i zachęcić ich do zgody na oddanie
    części swobód "dla własnego bezpieczeństwa".

    Bo jednak nowoczesna armia nie opiera się na mięsie armatnim, a na
    technologii. A tej nam w Europie nie brakuje i gdy przyjdzie czas, to
    potrafimy z niej skorzystać.

    --
    MN