    Date: Fri, 8 Jul 2022 08:14:44 +0200
    Subject: Re: Co to jest?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Pete <n...@n...com>

    W dniu 07.07.2022 o 23:15, Krystek pisze:
> [...]
    b/2/2d/Lublin_~22msrvov.jpg/768px-Lublin_~22msrvov.j
    pg>

    > A w opisie na Wiki do tego zdjęcia nic nie ma? Ciekawe. Takiego jeszcze
    > nie widziałem. Widać jakiś nowy trend.
    >
    > K.

    Z opisu jednej z aukcji allegro

    * Samoprzylepna folia dalmiercza o rozmiarze 60mm x 60mm z nadrukowanym
    czarnym krzyżem w dwóch okręgach

    * Stosowana do monitoringu budowli, zakładania osnowy, badaniu odchyleń.

    Nasz produkt pozwoli Ci szybko i trwale oznaczyć swoje punkty nawiązania
    na budowie, w halach lub innych konstrukcjach. Tarczka dalmiercza z
    powodzeniem zastępuje mini pryzmat i jest tak samo uzyteczna. Metodą
    wcięcia liniowego w przód możesz założyć stanowisko w dowolnym miejscu
    na budowie (przy widoczności jednocześnie dwóch punktów o znanych
    wspólrzędnych, które oznaczysz np: tarczkami).

    Jeśli potrzebujesz zbadac odchylenia konstrukcji nasz produkt także Ci w
    tym pomoże.

    Naklej je w miejscach, które chcesz monitorować i regularnie wykonuj
    swój pomiar.

    Doskonałe właściwości odblaskowe sprawiają, że produkt widoczny jest
    nawet przy niewielkim świetle - ma to znaczenie szczególnie w nocy lub
    halach gdzie nie ma dobrego oświetlenia.

    --
    Pete