  • 1. Data: 2011-09-09 19:39:37
    Temat: Co w garazu na posadzke?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie

    Kolega ma w garazu kostke bruklinowa i tak sobie mysle czy by tak sobie
    czegos takiego nie walnac?
    Mialem w planach gres, ale z tym bywaja problemy. Jednak od kostki wydaje
    sie lepszy bo latwiejszy w utrzymaniu czystosci. Na kostce byle olej bedzie
    widac, a z gresu spokojnie sie zetrze.
    Co myslicie?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-09-09 19:42:33
    Temat: Re: Co w garazu na posadzke?
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 09.09.2011 21:39, Maniek4 pisze:
> [...]
    > sie lepszy bo latwiejszy w utrzymaniu czystosci. Na kostce byle olej bedzie

    żywica epoksydowa

  • 3. Data: 2011-09-09 20:01:11
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > żywica epoksydowa

    Tez o tym pomyslalem przez krotka chwile. Sa ponoc takie penetrujace, ale
    nie znam sie jak to w ogole nakladac i gdzie kupic.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2011-09-10 05:37:33
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Albercik napisał:

    > żywica epoksydowa

    Taką żywicę to ja myślę położyć u siebie na tarasie. Jednak też nie wiem
    jak się to to nakłada i jakie są koszty czegoś takiego.

    Masz może jakieś sprawdzone namiary? No i jakie są koszty?

    Patrzę teraz na google, ale tam znajduję bardziej jakieś reklamy firm i
    bełkot marketingowy, niż konkrety.

    Czy jest to technologia do zastosowania domowymi sposobami? Jak się to
    nakłada? :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2011-09-10 06:24:29
    Od: "nacocito" <n...@c...to>

> [...]
    > sie lepszy bo latwiejszy w utrzymaniu czystosci. Na kostce byle olej
    > bedzie widac, a z gresu spokojnie sie zetrze.

    U mnie posadzka betonowa pomalowana jest beżową farbą do betonu.

    Trwałość - jak wszystko co malowane. Po zimie w 2 czy 3 miejscach (kilka,
    kilkanaście cm2) odpadło ale sądzę, że to raczej wina podłoża niż farby.
    Łato utrzymać czystość a eventualne ubytki łatwo uzupełnić

  • 6. Data: 2011-09-10 08:14:48
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 10.09.2011 07:37, robercik-us pisze:

> [...]
    > bełkot marketingowy, niż konkrety.
    >
    > Czy jest to technologia do zastosowania domowymi sposobami? Jak się to

    Wiem tyle co wyczytałem w necie, a widziałem gotowe takie posadzki.

    Najpierw idzie jakiś podkład, potem warstwa właściwa, na górę można
    posypać jakimś piaskiem aby zwiększyć przyczepność. Jak i podkład tak i
    warstwa właściwa są w wersji dwuskładnikowej, wszystko dostępne na allegro.
    Do rozprowadzania żywicy widziałem w castoramie taki wałek z kolcami, to
    aby pozbyć się pęcherzy powietrza.
    Myślę że temat do ogarnięcia przez amatora zapaleńca.
    Trzeba zwrócić uwagę na szkodliwość tych substancji, co by się nie
    nawdychać za bardzo..

    Kiedyś myślałem żeby zrobić sobie taką posadzkę w wersji ekonomicznej, z
    jednej tylko warstwy żywicy poliestrowej(znacznie tańszej), lecz grupa
    mnie odwiodła od tego pomysłu, że to niby bardzo trujące.

  • 7. Data: 2011-09-10 10:31:39
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Albercik napisał:
    > lecz grupa mnie odwiodła od tego pomysłu, że to niby bardzo trujące.

    Ja raczej na taras, zatem owa toksyczność pewnie będzie bez znaczenia... :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 8. Data: 2011-09-10 15:29:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-10 12:31, robercik-us pisze:

    > Ja raczej na taras, zatem owa toksyczność pewnie będzie bez znaczenia...
    > :-)

    A czy nie jest tak (w przeważającej części żywic), że toksyczne są
    składniki, zaś po utwardzeniu "to już nawet można jeść"?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 9. Data: 2011-09-10 15:58:51
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-09-09 21:42, Albercik pisze:
    > żywica epoksydowa

    A to o mnie mówiono, żem w mesiu urodzony jak planowałem zakup
    rekuperatora a tu ludzie chcą żywicę za 160pln od m2 kłaść na podłogę
    dla auta :-DDD

    Ja tu kombinuję jak (raczej za co) to w domu położyć w pokojach...

    www.elipsa.info
    https://picasaweb.google.com/104976193756848602152/2
    0110517_budowa_domu

  • 10. Data: 2011-09-10 18:03:02
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Tez o tym pomyslalem przez krotka chwile. Sa ponoc takie penetrujace, ale
    > nie znam sie jak to w ogole nakladac i gdzie kupic.

    cholera, moze ja niedzisiejszy jestem bo jak dla mnie w garazu wystarczy porządnie
    zrobiony beton. Garaz to tylko garaz....

    b.