    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy grzać nocą czy nie - zrobiłem test
    Date: Sun, 11 Dec 2016 16:04:35 +0100

    W dniu 11.12.2016 o 14:29, Budyń pisze:

    > robiles jakies pomiary temperatur?

    niebardzo. jak pisałem oryginalny sterownik pokojowy pieca, (który ma
    pokrętła do ustalania temperatury i wyświetlacz lcd) został ustawiony i
    zablokowany na 18 stopni. nie wiem jaka jest dokładność, ale te same
    warunki były dla wszystkich pomiarów. Mamy termometr cyfrowy, taki ze
    starej stacji pogodowej. jego wskazania pokrywały się mniej więcej z tym
    co pokazywał wyświetlacz na sterowniku pieca, ale żadnych dokładnych
    pomiarów nie robiłem.
    ToMasz