eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy jest rzecz, czynność, której budowlańcy nie potrafią sp...lić? › Re: Czy jest rzecz, czynność, której budowlańcy nie potrafią sp...lić?
  • Data: 2015-11-19 22:44:27
    Temat: Re: Czy jest rzecz, czynność, której budowlańcy nie potrafią sp...lić?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2015 o 22:31, mo pisze:
    > Pytanie jak w temacie, trochę retoryczne.
    > Po moich doświadczeniach z budową własnego domu, nie ma takiej rzeczy.
    > Bo czego się tknęli ci wszyscy pożal się boże "fachowcy" to wychodzi
    > na to, że mogliby się ode mnie, amatora, wiele nauczyć.
    > Powinien być prawem dozwolony odstrzał takich gości. Rynek by się szybko
    > oczyścił od tych oszustów, śmieci, niedouczonych i odpornych na prostą
    > przecież, budowlaną wiedzę osłów.

    nie. niema. mojemu byłemu szefowi, "puślili" belkę nośną dachu przez
    środek komina. albo dach, albo palienie w kominku. uśmiałem się, bo to
    paranoja jakaś jest. 20 lat później, w rejonie posesji mojej matki,
    zamontowali bramę obróconą o 90 stopni. przespawali zawiasy i jest
    dobrze. tyle że za wąsko i autem się nie da wjechać. Ocieplają budynek
    którego jestem współwaścieicelm. z obrębu budynku giną przedmioty, o
    znikomej wartości, ale firma juz nie dostanie żadnych zleceń. ale to
    nic. dziś przyszli się zapytać czy potrzebne mi jest okno. JAke okno?!
    zdębiałem. no to takie małe tam z tyłu budnynku, bo je się ciężko będzie
    obrabiać więc chemy je zasłonić stryropianem i tynkiem....

    ToMasz