    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 15 Jul 2016 23:30:14 -0700 (PDT)
    <c...@g...com>
    <a...@g...com>
    <1...@g...com>
    <nmaeod$ins$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <nmag2q$k6j$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <nmai4u$mcf$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <nmbj26$fu6$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy projektor to telewizor?
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 23:03:03 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    zgadzasz. Bo tak dookola jedziemy.

    bronic swych opinii - tyle ze rozmawiajmy o faktach. Bo za chwile sobie uogólnisz ze
    ja i adam mamy tą samą opinie i bedziesz mnie tym jechal w przyszłosci.

    > Jasne, ze sie wiele nie roznimy. Tez nie chce tu wariatow. Nie ja jednak
    > pisze o bydle, malpach, wygonic itd. A nie chce mi sie tez z innego
    > powodu. Nazywasz sie tu czesto katolikiem i nie potrafisz wczuc sie w
    > role pozostalych, ktorzy jednak nie rozjezdzaja ciezarowkami ludzi. To
    > mnie dziwi.

    Mnie obowiązuje wyłącznie zasada miłuj blizniego swego jak siebie samego. Zatem tamte
    społecznosci mają prawo do swojego kraju, do zycia w pokoju w swoich granicach i do
    względnego dostatku - dokladnie jak spoleczenstwo w ktorym ja zyje.
    Zobowiazany jestem pomóc tym którzy uciekają przed wojną. No i nie mam zakazu
    używania rozumu - jesli jakies dzialanie pozytywne krótkoterminowo poskutkuje
    rzeziami za lat kilkadziesiąt musze szukac innych rozwiązan.

    Ale europoą nie rządzą chrzescijanie a lewactwo - ich podstawowym celem jest wciąż
    wyprodukowanie nowego człowieka postkomunistycznego, wyzwolonego z religii, płci.
    Zatem ich cel dzialenia to rozbicie religii, panstw narodowych i roznych tam
    stereotypów.

    Ja na to przystac nie mogę. Zatem głoszę ze mamy prawo obrony granic, obrony
    społeczenstwa kultury i religii - ale mamy tez obowiazek wspomóc w miare swoich
    mozliwosci uchodzców -po to zeby nie musieli uciekac.

    Francja idzie droga absurdalną - przenosi problem we wlasne granice. Przewiduję ze
    rozwiązaniem francuzów dla narastających problemów z terroryzmem będzie oddanie
    terrorystom stref autonomicznych - bo durnie spodzieac sie będą ze to rozwiąze
    problem, ze nie będą sie mieli po co wysadzac.

    I nie mów mi ze ci w ciezarówce to byli uchodzcy, byc moze byli -ale równie dobrze
    mogli byc zwykli ekonomiczni próbujący nielegalnie przekroczyc granicę.
    A łodzie na sródziemnym to nie my zatapiamy tylko oni sami - ale ofiary chcesz
    przypisac nam. Nic z tego.

    b.