  • Data: 2021-04-21 15:58:07
    Temat: Re: Czy ziemianka ma sens?
    Od: Slavo <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.04.2021 o 12:31, A S pisze:

    > Raczej w ścianie bocznej, bo będzie właził jak do czołgu. Jest filmik na
    > YT, ciekawy i dość zabawny bo gość zapomniał że ma zrobić drzwi, zasypał
    > a potem odkopywał. W każdym razie roboty nie było strasznie dużo i
    > drzwi, schody itd. wyszły przyzwoite.
    >
    > pozdr serd

    Na odziedziczonej nieruchomości jest też piwniczka o wymiarze 250 x 200
    x 200 cm z wejściem od góry, więc jestem na etapie rzeźbienia w ziemi
    schodów, które przykryłem betonowymi, udającymi stare drewno płytami
    (100 x 30 x 4 cm) z nadzieją, że z biegiem czasu podstopnice porosną
    zielskiem i będą dosyć mocne, aby wytrzymać schodzenie i wychodzenie.
    Strop jest betonowy, ale się kruszy, więc go zburzę i w okolicznej
    betoniarni zamówię pełną górę od szamba. Po jej położeniu usypię na niej
    kopiec ziemi, aby odizolować wnętrze również od góry.
    W środku planuję trzymać przede wszystkim wino.