    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym ciąć , kuć żelbet w bloku
    Date: Sat, 15 Sep 2012 15:45:56 +0200

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:50547acc$0$26685$65785112@news.neostrada.pl...
    > najdłużej schodzi kucie młotem po kawałku kilka godzin
    > wiercenie w liniii i kucie mostków juz jest lzejsze i szybsze
    > ale słyszałem jak facio opowiadał że widział jak wycinanie tylko nie wiem
    > jakim sprzetem
    > czegos takiego trwa pół godziny i to by mi pasowało :-)
    > i szukam informacji w tym kierunku
    > czy to kątówka z tarczą do betonu
    > czy to jakaś specjalna piła z tarcza widiową

    Zwykła kątówka z tarczą jak napisałem. Idzie szybko. Tylko jak napisałem -
    głębokość cięcia około 7cm. Ściana pewnie grubsza.
    Jak możesz sobie pozwolić na chmurę pyłu i trafisz z obu stron w tą samą
    szczelinę to bez wiercenia idzie szybko.
    Nawiercanie pozwala mi na minięcie się do 1cm z obu stron co łatwo jest
    skuć.
    Jak bez nawiercania miniesz się trzeba poprawiać aż trafisz. Im grubsza
    ściana wiadomo gorzej trafić.

    Tylko obowiązkowo wkładki do uszu, okulary, dobra maseczka na twarz, fajnie
    mieć czapeczkę.

    --
    Irokez