  • Date: Thu, 29 Apr 2010 09:26:30 +0200
    From: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dach odwrócony

    > Wyobrażam to sobie tak, że warstwa izolacyjna jest na samej górze (przysypana
    warstwą np. żwiru) i nie pozwala ona na zamakanie ocieplenia (choć dla xps'a to
    podobno nie ma znaczenia ). Czyli nie ma alternatywy dla tego rozwiązania?

    To bez sensu. między innymi dzięki temu, że izolacja termiczna jest na
    górze, izolacja wilgociowa jest taka trwała, bo nie oddziałują na nią
    zmiany temperatury