    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom do kupienia z 1964 roku; czy warto?
    Date: Mon, 12 Mar 2012 08:40:47 +0100

    W dniu 2012-03-12 00:11, Adam pisze:

    > Nie sadze. Kazdy material ma jakas zywotnosc - w domu sprzed blisko 50 lat albo
    wszystko juz wymieniono albo Ty to bedziesz musial zrobic. A wymiana starego na nowe
    kosztuje wiecej niz nowe. Bo oprocz kupienia i zainstalowania nowego, musisz jeszcze
    usunac i zutylizowac stare, co kosztuje :) Nie mowie juz o sprawach estetyki takich
    jak np. jakosc / rownosc scian / tynkow, czy chocby uklad pomieszczen, wielkosc i
    ulozenie okien.

    > Kilka to znaczy ile? Bo piec na wegiel to maksymalnie 10 lat wytrzyma.

    > Jak izolacja, to i przy okazji jego docieplenie i drenaz. "nie jakis ogromny"
    przerodzi sie w dziesiatki tys pln, a po paru latach straconego czasu i nerwow zdasz
    sobie sprawe ze wlozyles w ten dom wiecej kasy niz w budowe nowego. Jest to na pewno
    zaleta bo mozesz kupic i mieszkac JUZ. I sobie spokojnie remontowac. Musisz jednak
    miec swiadomosc ze przy 50 letnim domu bedzie trzeba caly czas cos remontowac.

    > Przemysl to jeszcze - ja bym sie za zadne pieniadze nie zamienil z nowego domu na
    stary, no chyba ze zycie Cie do tego zmusilo.
    > pozdr.

    adam nie przesadzaj
    są rózne sytuacje i ja proponuję jedno
    zawołać rzeczoznawcę lub jakiegoś dobrego budowlanca zeby całośc
    zobaczył i ocenił.

    tylko zimna kalkulacja ! ty działasz w emocjach i nie widzisz wad

    michal